A
Anonym
Gäst
Min dotter är intresserad av kvinnofängelset "Bangkok Hilton" och har skrivit ett arbete om det i skolan. Hon har läst att man kan besöka fångar. Vi har bägge två läst boken om engelskan som fick livstid för att ha smugglat knark. Jag minns inte vad boken hette men det var verligen läsvärd. Hon satt i fängelse ca 8 år varav flera år i England. Till sist blev hon benådad av Bhumibol.
Någonstans på internet läste min dotter om en familj som tagit kontakt med en fånge ifrån sydafrika som satt fängslad på Lord Yao och hälsade på henne. Hon hade blivit jätteglad.
Nu har jag inte lust att åka och hälsa på någon person men kan tänka mig att besöka själva fängelset.
Är det någon av Er som varit där? Det skulle ha varit väldigt intressant - tror jag.
marianne
Någonstans på internet läste min dotter om en familj som tagit kontakt med en fånge ifrån sydafrika som satt fängslad på Lord Yao och hälsade på henne. Hon hade blivit jätteglad.
Nu har jag inte lust att åka och hälsa på någon person men kan tänka mig att besöka själva fängelset.
Är det någon av Er som varit där? Det skulle ha varit väldigt intressant - tror jag.
marianne