MC och allt som hör till oavsett land

Walter

Forumräv
Tänker sätta batteriet på underhåll, men som tur läste jag i bmw klubbens tråd att alla GS har AGM batterier...

Walter

Forumräv
SmartSelect_20201227-192827_Gallery.jpg

Har en laddare:)

Walter

Forumräv
Kanske bäst att köpa bmw egen laddare då jag kan plugga in i mini cig uttaget utan att ta ur batteriet. Då måste larm mm avaktiveras...

Nam Falang

Forumveteran
Stopp!!! Jag har en BMW + laddare. Har också skrivit på BMW forumet hur dåligt den fungerar på HP modellen med Lithium batteri.
Min kompis köpte BMWs laddare samtidigt. På hans GS icke HP med bly batteri fungerar det. För mig töms batteriet efter några dagar efter att den laddat fullt. Nu får jag ladda fullt och sedan koppla bort laddaren. :'(

Nam Falang

Forumveteran
Bra Nam! Det här får vi reda ut imorgon ++++
Är du fortfarande sugen på BMWs laddare kan du få köpa min till ett bra pris. Jag tänkte först köpa en Ctek men föll för att kunna ladda via cigg uttaget. Kan inte laddaren vara inkopplad under längre tid så faller hela iden. Kör Ctek på mina andra hojar och dom hänger på hela vintern. Lätt att koppla in laddkabel som följer med Ctek. Måste bara köpa en som klarar Lithium batteri. Mina är endast gjorda för bly.

BF047D76-D078-4DD6-8621-A2CEAF213CDD.jpeg

1EA32D0B-97F2-40F6-BE6D-CA47088F64C2.jpeg

Walter

Forumräv
Passande på att beställa lite uppgradering till GS'n nu i väntans tider:). Sidostöds platta var ett måste men åkte med ett strålkastar skydd i all hast...
SmartSelect_20201231-144624_Chrome.jpg

SmartSelect_20201231-144654_Chrome.jpg

SmartSelect_20201231-143901_Chrome.jpg

SmartSelect_20201231-143901_Chrome.jpg

Hoppas på tre snabba månader nu, börjar bli trött på att sitta och "gunga" på central stödet, hahaha

Nam Falang

Forumveteran
Passande på att beställa lite uppgradering till GS'n nu i väntans tider:). Sidostöds platta var ett måste men åkte med ett strålkastar skydd i all hast...
Visa bilaga 102492
Visa bilaga 102493
Visa bilaga 102494
Visa bilaga 102495
Hoppas på tre snabba månader nu, börjar bli trött på att sitta och "gunga" på central stödet, hahaha
Jag skall också beställa lite smågodis till hojen men väntar lite till.

Jag vill ha en förlängning till framstänkan, skydd till centralstödet, skydd till hjulhuset bak. Utöver det så vill jag ha lite BMW original bling och Akra men det kostar fläsk och får vänta :)

Nam Falang

Forumveteran
Ja, men jag funderar på att åka tunneln i vår , Isle of man race och samtidigt köpa utan postnords påslag...alltid drömt om det live
Bara Corona börjar gå åt rätt håll annars blir det Sverige. Jag och några polare har snackat om Norge och MotoGP i Finland. Vi får se hur allt utvecklas nu under vinter/vår.

Liknande trådar
Trådstartare Titel Forum Svar Datum
Långeman Nya thailändska trafikregler, någon som hör mer om detta? Allmänt thailandforum 150
B Hör du inte Thai dagligen? Se på film.. Språkhörnan 19
Lara Croft Thailands ledare sitter kvar – oavsett hur folket röstar Thailändska Nyheter 24
in-ka dom kör tydligen lika illa på sjön som på land Allmänt thailandforum 11
Isan Lover Thailand rasar 7 placeringar i bästa land för expats listan. Thailändska Nyheter 12
A Undrar hur fattigt och korrupt detta land är Funderingar och betraktelser 182
Sth411 Köpa land Bygga hus i Thailand 16
Isan Lover Thailand har utsetts till världens mest gästvänliga land. Thailändska Nyheter 9
kurant Dom valde fel land...... Asienforum 74
P 7 veckor i Thailand utan visum, vilket barnvänligt land åka till på en veckas visarun? Thailändskt reseforum 59
K Vad händer om man åker på semester till annat EU land medans man väntar på PUT i Sverige ? Allmänt thailandforum 6
A Skaffa visum till thai i närliggande land Uppehållstillstånd och visum mm 2
E Att bli medborgare i ett nytt land . Uppehållstillstånd och visum mm 7
Grannen Olsson Malta och Portugal är kanske bättre alternativ än Thailand som land att pensionera sig i Allmänt thailandforum 8
A Visarun, vilket land? Uppehållstillstånd och visum mm 3
A Köpa hund och Papegoja i Thai land Allmänt thailandforum 57
A Saker att reta sig pa, utan att for den skull riva ner land och rike!? Allmänt thailandforum 30
Khuntan Thailand möjligheternas land Allmänt thailandforum 5
A Insayt - Indien en hel värld i ett land Asienforum 95
Gaae Gaae´s resetråd - hur man blir kär i ett land Allmänt thailandforum 77
W Stad/land Allmänt thailandforum 46
P Tillsalu Land i Udon Thani Allmänt thailandforum 1

Liknande trådar

Topp