MC och allt som hör till oavsett land

Nam Falang

Forumveteran
Kommer nog beställa en del lull lull i morgon till BMWn. Vi får se om hela listan hamnar i varukorgen :p

A7F846F8-4725-4FCB-9FE0-5E1BA0322C9B.jpeg

Walter

Forumräv
Har också tänkt i banorna med "sport ljuddämpare" men är lite kluven tack vare bafflern.. :rolleyes: . Helst byta hela vägen men då tillkommer ny mappning samt blir en rejäl kostnads ökning då. Man kan ju borra bort bafflern så ingen felindikering ges men samtidigt förstör man orginaliteten...?

Nam Falang

Forumveteran
Har också tänkt i banorna med "sport ljuddämpare" men är lite kluven tack vare bafflern.. :rolleyes: . Helst byta hela vägen men då tillkommer ny mappning samt blir en rejäl kostnads ökning då. Man kan ju borra bort bafflern så ingen felindikering ges men samtidigt förstör man orginaliteten...?
Ja blir dyrt med helsystem. Jag beställer den som var till 2013 årsmodell av GS då kan man i alla fall ta ur db-killern. Köper du en BMW Akra till din årsmodell 2020 så kan du inte göra ett skit. Hojta till om du vill ha slip-on så fixar jag artikelnummer och köpställe till dig.

Nam Falang

Forumveteran
På fredag har dom lovat 8plusgrader och sol. Då åker hojen ut. Helgen ser också okej ut men kalla nätter så vanskligt. Torkar det bara upp så kör jag. Vill inte köra om det är grisigt. Jäklar vad jag längtar nu. Åka och fika i någon MC butik på lördag kanske. Skall åka till BMW och hämta mina grejor där. Åker antingen BMWn eller Aprilian. Lovar att lägga ut bilder här i så fall.

92609CFC-0D16-4A7B-AADA-D9AFDD108375.jpeg

9D14A126-24EF-4CA1-96AB-CD94FFBE5101.jpeg

Walter

Forumräv
På fredag har dom lovat 8plusgrader och sol. Då åker hojen ut. Helgen ser också okej ut men kalla nätter så vanskligt. Torkar det bara upp så kör jag. Vill inte köra om det är grisigt. Jäklar vad jag längtar nu. Åka och fika i någon MC butik på lördag kanske. Skall åka till BMW och hämta mina grejor där. Åker antingen BMWn eller Aprilian. Lovar att lägga ut bilder här i så fall.

Visa bilaga 106820

Visa bilaga 106821
Tidigt ute hör jag, hahaha

Walter

Forumräv

Visa bilaga 106820

Visa bilaga 106821
Såg inte "mud slingern" i önskelistan...

Liknande trådar
Trådstartare Titel Forum Svar Datum
Långeman Nya thailändska trafikregler, någon som hör mer om detta? Allmänt thailandforum 150
B Hör du inte Thai dagligen? Se på film.. Språkhörnan 19
Lara Croft Thailands ledare sitter kvar – oavsett hur folket röstar Thailändska Nyheter 24
in-ka dom kör tydligen lika illa på sjön som på land Allmänt thailandforum 11
Isan Lover Thailand rasar 7 placeringar i bästa land för expats listan. Thailändska Nyheter 12
A Undrar hur fattigt och korrupt detta land är Funderingar och betraktelser 182
Sth411 Köpa land Bygga hus i Thailand 16
Isan Lover Thailand har utsetts till världens mest gästvänliga land. Thailändska Nyheter 9
kurant Dom valde fel land...... Asienforum 74
P 7 veckor i Thailand utan visum, vilket barnvänligt land åka till på en veckas visarun? Thailändskt reseforum 59
K Vad händer om man åker på semester till annat EU land medans man väntar på PUT i Sverige ? Allmänt thailandforum 6
A Skaffa visum till thai i närliggande land Uppehållstillstånd och visum mm 2
E Att bli medborgare i ett nytt land . Uppehållstillstånd och visum mm 7
Grannen Olsson Malta och Portugal är kanske bättre alternativ än Thailand som land att pensionera sig i Allmänt thailandforum 8
A Visarun, vilket land? Uppehållstillstånd och visum mm 3
A Köpa hund och Papegoja i Thai land Allmänt thailandforum 57
A Saker att reta sig pa, utan att for den skull riva ner land och rike!? Allmänt thailandforum 30
Khuntan Thailand möjligheternas land Allmänt thailandforum 5
A Insayt - Indien en hel värld i ett land Asienforum 95
Gaae Gaae´s resetråd - hur man blir kär i ett land Allmänt thailandforum 77
W Stad/land Allmänt thailandforum 46
P Tillsalu Land i Udon Thani Allmänt thailandforum 1

Liknande trådar

Topp