MC och allt som hör till oavsett land

 
Gick inte att låta bli i kvällningen :) , Stående körställning genom hela Tällberg (ingen Tusse), Hjortnäs, Leksand o Häradsbygden. Märkte stor skillnad på bmw's ballanspunkt stående, smidig som en fisk fast så stor. Helnöjd med GS:thumbsup:
1618593662355.jpg
SmartSelect_20210416-202836_Gallery.jpg

Samt jobba med quick shift stående är helt suveränt...
 
Jasså skall du avancera inom skogsbruket? :laugh2:
Men skall du sälja 701an då? Vilken årsmodell och till vilket pris? :)
701 bytte jag ju in när jag hämtade adv i Kumla, tänkte bra komplement dirty bike nu till bilringarna som envist biter sig fast ovan höftknölarna :confused: .
Men 701 är helt fantastiskt, saknar den stånkan mycket. Går bra med det äldre Akrat här med samt lågt pris nu:)
 
Är det din morfars skog på andra sidan i Björka @PeterSfa ...?
Ja, men inte allt.
Från Vaverön som du ser på andra sidan där och upp mot land och bortåt mot Flottarnäsu.
Numera har vi inget. Morfar dog och vi valde sälja av istället för att förvalta.
Men det är mina hemtrakter. Eg Hjortnäs som du åkte igenom, man det var vanligt man hade mark runtom.
Förr tog man också fruntimren från andra sidan. ;)
 
Kollat FP1 och 2 MotoGP från Portimao. Skönt att MM93 är tillbaka. Ren underhållning att se honom köra. 265 dagar har han varit borta men det märks knappt :)

C5D703D2-4202-4D5F-9B7C-BFBA45C9A1AF.jpeg
 
Är det din morfars skog på andra sidan i Björka @PeterSfa ...?

Från det ena till det andra. Verkar som du passerar mina hemtrakter lite då och då.
Brukar du också stanna till vid Buffils Annas?
Jag har varit regelbundet där sedan jag var liten.
Vet du om de öppnat upp utsiktstornet? Sista jag var där för rätt många år sedan var det stängt på grund av ombyggnation.
Man har ju en fantastisk utsikt från där.
Inte att förglömma Vidablick i Rättvik.
 
Från det ena till det andra. Verkar som du passerar mina hemtrakter lite då och då.
Brukar du också stanna till vid Buffils Annas?
Jag har varit regelbundet där sedan jag var liten.
Vet du om de öppnat upp utsiktstornet? Sista jag var där för rätt många år sedan var det stängt på grund av ombyggnation.
Man har ju en fantastisk utsikt från där.
Inte att förglömma Vidablick i Rättvik.
Hej! Jag tror nya ägare sedan länge men har inte varit uppe på Näs berget sedan man var där o fria i tonåren, hahaha. Men helt klart ett mc mål runt Siljan :thumbsup: :)
 
Hej! Jag tror nya ägare sedan länge men har inte varit uppe på Näs berget sedan man var där o fria i tonåren, hahaha. Men helt klart ett mc mål runt Siljan :thumbsup: :)
Jag och mina kusiner brukade ha som tradition att åka Siljan runt, minst en gång om året.

Jag i Hjortnäs.
Jo jag vet lammet är svartbränt, men det var mannen bakom i bild som hade ansvar grilla den, men han hittade öl någonstans och tappade bort sig.

IMAGE34.jpg
 
Igår var jag på KNIX kurs på GTR Motopark i Eskilstuna med BMW klubben. Riktigt kul var det och jag blev ganska bekväm med GSn på bana. Skrapade fotpinne och fick svarflagg när dom tyckte jag körde väl aggressivt även om det var snyggt. Jag valde nog fel grupp från början. Får ta snabba gruppen nästa gång. Varvade hela min grupp två gånger i varje pass. Köra på bana ger mersmak. Saknade dock min KTM. BMWn var inte lika rolig på bana. Min Aprilia står till försäljning annars hade den varit perfekt. När jag byter hoj nästa gång får det nog bli något lite mer sportigt än en adventure hoj.

ED18C23B-3A52-4EA3-812F-7BBAED2E7C33.jpeg


D0B76D22-475A-4C69-A998-A22E904E09B1.jpeg


B0A20829-E33F-4D65-A109-9010DBDC3B32.jpeg


72B844D0-640B-49E1-8736-81B4B80FD831.jpeg


052661AB-3EBD-4B3A-879B-5C11609F5A58.jpeg
 
 

Liknande trådar

A
Svar
95
Visningar
13 K
Gazton
G
W
Svar
46
Visningar
4 K
W
P
Svar
1
Visningar
2 K
boonkaan
B
 
Tillbaka
Topp