Medmänsklighet

Skip

Aktiv medlem
Jag begärde inte att du skulle reda upp bara undrar om någon hade mod att säga till när det pågick en hel dag.

Det var ju du som frågade om du tyckte att jag vill du skulle känna skuld jag svarade bara ser man men inte säger ifrån och har ett samvete så är det nog en känsla man får om man inte ingriper.

Jag har också barn som behöver mig. Men att varje gång man går in här och känna hat är ingen bra känsla för att vissa individer bara vill vara elaka.
Det får du ta TS 73, du är inte ensam, både Phonta, Joker samt jag själv (Skip)kan säkert intyga

Gapskratt.jpg

Kycklingen

Administratör
Forumpersonal
Du får skilja på när man diskuterar sak fråga och när man svarar med ett personligt påhopp att en person är fet, ful, lång, har diagnos etc. Att svar i sak på ett inlägg är inte påhopp.
Ok, jag ska titta på detta i morgon när jag har tid. För nu ser jag ingen som skrivit att du är fet, ful, lång Mm. Och ändå har du skrivit påhopp lite överallt, men jag ska kolla upp det i morgon, samt jämnföra där du skrivit påhopp och vad du själv har skrivit till andra.

TS73

Forumräv
Ok, jag ska titta på detta i morgon när jag har tid. För nu ser jag ingen som skrivit att du är fet, ful, lång Mm. Och ändå har du skrivit påhopp lite överallt, men jag ska kolla upp det i morgon, samt jämnföra där du skrivit påhopp och vad du själv har skrivit till andra.
Va bra. Dock har jag inte sagt att jag är oskyldig, jag har snarare sagt att jag inte är.

Kycklingen

Administratör
Forumpersonal
Va bra. Dock har jag inte sagt att jag är oskyldig, jag har snarare sagt att jag inte är.
Ok, men varför då skriva påhopp i var och varannat inlägg i helgen när du beter dig likadant, samt nmax skrev både det ena och andra om medlemmar innan dom gav tillbaka och då började du försvara honom? Han började helt utan anledning och gjorde sig förtjänt av det han fick och eftersom han gav sig på medlemmar utan anledning så klarar han sig utan din hjälp.

TS73

Forumräv
Ok, men varför då skriva påhopp i var och varannat inlägg i helgen när du beter dig likadant, samt nmax skrev både det ena och andra om medlemmar innan dom gav tillbaka och då började du försvara honom? Han började helt utan anledning och gjorde sig förtjänt av det han fick och eftersom han gav sig på medlemmar utan anledning så klarar han sig utan din hjälp.
Jag är inte nmax, men jag gillade inte det jag såg att alla hoppade på honom. Jag hade gjort exakt samma sak om någon hoppade på dig eller någon annan. Jag har inte alls samma värderingar som nmax har gett uttryck här många gånger.

Att jag tydliggjorde påhoppen i helgen var för att det var tydliga påhopp som saknade grund i diskussionen. Jag ser väl inte mina egna påhopp så har ju lite svårt att skriva om dessa. men självklart försvar jag mig när det blåser.

Samet

Forumräv
Jag är inte nmax, men jag gillade inte det jag såg att alla hoppade på honom. Jag hade gjort exakt samma sak om någon hoppade på dig eller någon annan. Jag har inte alls samma värderingar som nmax har gett uttryck här många gånger.

Att jag tydliggjorde påhoppen i helgen var för att det var tydliga påhopp som saknade grund i diskussionen. Jag ser väl inte mina egna påhopp så har ju lite svårt att skriva om dessa. men självklart försvar jag mig när det blåser.
*host* bullshit *host*

Skip

Aktiv medlem
Hej

Håller med, uppmuntra och var trevliga mot varandra istället för att leta fel och klaga på varandra, acceptera att alla inte har samma åsikt om allting.

Mvh isan lover
Ja IL , det är faktiskt du som är en av de bättre på det, dvs att INTE hoppa på folk, Du svarar bara som en hal ål, men mycket bättre det än att ge elaka genmälen , jag kan ibland inte låta bli jag heller, all heder åt dig för det IL

Topp