Migrationskontor i Buriram

A

Anonym

Gäst
Tyvärr så verkar det som om de inte vill ha faranger boende här i Pattaya , mer krav hela tiden på att söka Visa .
Nu kräver de Husbok i original samt kopia på den som hyr ut det hus som jag i mitt fall hyr ... Det innebär att hon personligen måste inställa sig på Migrationen ,annars inget Retirement ettårs .. Kan ju ordna ett i Kapchueng men någon nämde att det nu finns ett Mig kontor i Buriram , någon som har varit på migrationen i Buriram för Visa ärende , intressant att veta om det ev då skulle bli närmare för mig från Naphoo , det är ju bara 70 km till Buriram ... Kärringen jag hyr av vill inte visa sin husbok här , hon är väl rädd för att få skatta för intäkterna kan jag tänka ,, så då tar jag det när vi är uppe första veckan i Januari ...
Så nån som har erfarenhet av Migrationen i Buriram ??

Hej Phonta.
cda69757-2a5e-4312-bf78-7daf90b84da5.png

Migration har tydligen öppnat ett nytt kontor i Buriram. Jag har inte varit där än, men ligger i en statlig byggnad. Från fotbollsstadium kör du ut från stan för att komma till Kao Kradong, en stor vit Budha uppe på ett berg.

Tack Bosse , vet du med säkerhet att de redan öppnat , det har varit mycket "surr" om detta , och i september var det inte öppet ...

:)

Kanon , då kan man nog lita på detta , tack igen Bosse j ,, då får vi se om jag får nån kopia på bok här ...

För säkerhets skull, ta med både frugan och husboken i orginal till Migration i Buriram. De har blivit hårdare nu avseende bevis på var du bor. Senast hade jag lite problem då jag endast hade boken med mig, men det ordnade sig eftersom mitt namn står i boken som far till min grabb som är skriven där.

Som Bosse skriver.... Från fotbollstadium mot Prakhon Chai, vid första rödljuset sväng vänster, en knapp km har du det på vänster sida. Den stora Buddhan ser du på höger sida uppe på berget.

Liknande trådar

P
Svar
1
Visningar
1 K
furumosse
F
L
Svar
0
Visningar