Möblera sitt hem i Thailand.

 
Ville igentligen haft en sån, men vågade inte chansa och beställa för skulle ju passa in i väggramen med och sen vet man ju inte hur kvaliten är.
Så körde på en som dom byggde och satte in måttanpassad.

images.jpeg


HTB1K4HEKpXXXXaUXXXXq6xXFXXXb.jpg_q50.jpg
 
Fällbara köksbordet vi beställde ringde dom och sa att när dom öppnade och inspekterade när det hade kommit till dom jag beställde av så var det trasigt.
Gött att dom var ärliga och hörde av sig och cancelera istället för att vidaresända ett trasigt bord.

Screenshot_20210108-120141_Lazada.jpg


Screenshot_20210108-120128_Lazada.jpg
 
Ville igentligen haft en sån, men vågade inte chansa och beställa för skulle ju passa in i väggramen med och sen vet man ju inte hur kvaliten är.
Så körde på en som dom byggde och satte in måttanpassad.

images.jpeg


HTB1K4HEKpXXXXaUXXXXq6xXFXXXb.jpg_q50.jpg
Fint med hyll lösningen men tycker den du installerat är snyggare, bra val :)
 
Var mest soffdelen jag tänkte på som hade vart käck, uppfälld så soffa, nedfälld, säng.
Hade vi kunnat ta bort soffan inne i köksdelen och fått bättre köksutrymme.
Det skall inte bara vara snyggt, praktiskt åxå ;) är det begränsat med utrymme kan jag hålla med att alternativet med soffan hade varit att föredra.
 
Det skall inte bara vara snyggt, praktiskt åxå ;) är det begränsat med utrymme kan jag hålla med att alternativet med soffan hade varit att föredra.
Och det är det.
Så hade passat bra, sovrum på natten vardagsrum på dagen.
Frugan klagar lite nu varför jag inte köpte en 2 rummare, nu vill hon flytta till condo i centrum.
Eller har hon väl velat sista året igentligen, hon saknar att bo i stan.
Men nu har vi ju möjlighet att stanna där över helgen iaf.
 
Men den med soffa va från Alibaba och Kina, 16.000 baht, så känndes som lite kvalitetsosäker och som sagt skulle ju passa i väggramen.
Så blev bäst såhär, vi fick se innan hur den såg ut och visste vad vi fick nu.
Så helt klart nöjda.
 
Funderar på om vi skulle bytt ut soffan som ingick i condon mot en bäddsoffa som den här istället.

20210207_152948.jpg
Min enda kommentar, utöver att den är rätt snygg och även har praktiska tillbehör inbyggt, är. PU?
Spricker och blir fult rätt fort, vilket är viktigt minnas. Nu är de inte dyra, så man kan byta ofta.
Jag skall försöka köpa liknande men vill helst ha läder jag kan smörja då och då, eller utbytbart tyg jag kan tvätta.
 
Min enda kommentar, utöver att den är rätt snygg och även har praktiska tillbehör inbyggt, är. PU?
Spricker och blir fult rätt fort, vilket är viktigt minnas. Nu är de inte dyra, så man kan byta ofta.
Jag skall försöka köpa liknande men vill helst ha läder jag kan smörja då och då, eller utbytbart tyg jag kan tvätta.
Dem som visas där är modelltypen, materialet väljer man själv.
 
Dem som visas där är modelltypen, materialet väljer man själv.
Jag tittade på IKEA förut, men dels är deras priser ointressant, dels finner jag svenska stilen som lite väl stel och torr.
Jag tittade på Grönlid serien i 5-6sitsig med bäddsoffedel, men priset avskräcker.
Går man på Thaimöbler kan man få mycket fina möbler för bättre priser.
 
 

Liknande trådar

H
Svar
71
Visningar
7 K
Hans Svensson
H
M
Svar
0
Visningar
748
Mike t d
M
A
Svar
5
Visningar
2 K
Anonym
A
A
Svar
2
Visningar
2 K
A
 
Tillbaka
Topp