Moralmorals tråd ang allt och inget

andrejsdenruskige

Forumveteran
Men du jobbar offshore eller hur va det nu?
Förrut fick vi jobba som vi ville men Max 65 timmar i veckan nu är det max 3 veckor sen hem. Blir dåligt med timmar till timbanken tyvärr
Jag jobbar lite överallt. Land, offshore och totalt offside. Är jag på jobb så brukar jag försöka skrapa ihop så många timmar som möjligt. Jag gillar inte att vara borta allt för länge.
som mest har jag nog haft en 2v tur det här året

nmax

Forumveteran
Jag har flera namn på min fru. Det senaste är hepp som betyder fästing. Med en skillnad. En fästing släpper då den är mätt det gör inte frugan 555555
Jag har också kallat henne för nok (fågel). Helt plötsligt försvinner hon bara likt en fågel. Nya idéer och nya upptåg.

Allt med glimten i ögat och ett smile :)
Blir din fru mätt?
De va en konstig Thai brud, ta henne till doktorn ;)

nmax

Forumveteran
Lite funderingar på att ta taxilicens . Jobbar ju 2,5 veckor åt gången i Norge och är ledig 1,5 vecka. Behöver ha något att göra och att köra taxi låter som en bra ide ” min kompis sitter som medägare till ett taxibolag”

Någon som har erfarenhet ang taxi eller någon annan ide vad man kan göra på sin ”lediga” tid i Sverige

Mvh MoralMoral
Får du inte lov att jobba heltid?

MoralMoral

Aktiv medlem
Fick ett samtal om några brandtätningar i trähus.
@MoralMoral har du några känningar som sysslar med sånt?
Enda brandtätningar som jag känner till är ståldeck och skott.
Har faktiskt varit med och byggt lägenheter som helt är gjorda i limträ! Och där användes vanliga brandtätning typ från Motek! Föreslagen och kiefer håller på med sånt på byggena i Norge iaf!

andrejsdenruskige

Forumveteran
Det finns ett samband. Donald trump ogillar henne till exempel han är knubbig. Barack Obama som gillar henne är inte knubbig till exempel.
Du kan ha en poäng. Jag hat gått upp en del kilon på senare tid. I takt med detta så har jag tagit mer och mer avstånd från sekten Greta. Personen Greta har jag aldrig haft något ställningstagande till.

Liknande trådar

Topp