Moralmorals tråd ang allt och inget

Berralund

Forumvärd
Forumpersonal
Norge är inte bara jobb och bra betalt det är oxå väldigt väldigt vackert!!!

Visa bilaga 82082
Så Aurora Borealis har redan blivit så synligt. Nu blir den filippinska besättningen begeistrade, dom får aldrig nog. Min första resa efter ledigheten skall tydligen bli Göteborg - Sandnessjöen - Trondheim - Ålesund - Bergen. Busy värre!

Mr.Jo

Forumveteran
Finns fler exempel. Dom på detta forum som är kritiska till henne, är nog i många fall överviktiga också :D
Jag är inte överviktig och säger att ni som hyllar denna lilla ungen har inte mycket fackta inhämtat. Närmare beskrivet ungeför lika mycket som jäntan själv. Alltså inte ens baskunskaper i fysik.
Förresten att påpeka folks vikt angående deras kunskaper är ju bara en av bristen av att kunna komme med fakta i ämnet.
Sorry, men du är välkommen om din vikt tillåter det. :kewl_transparent:

MoralMoral

Aktiv medlem
Pratat med frugan till och från vad vi ska göra med resterande av marken. Idag har hon bestämt att det skall sättas det blir Oljepalmer alltså palmer för palmolja.. sen ska det sås ”gräs” mellan palmerna för där skall köttdjur gå och beta. Palmerna beställs nu i helgen så som sätts nog i marken kommande vecka. Ska styra upp bilder när jag kommer ner.

over and Out

PanPan

Forumveteran
Pratat med frugan till och från vad vi ska göra med resterande av marken. Idag har hon bestämt att det skall sättas det blir Oljepalmer alltså palmer för palmolja.. sen ska det sås ”gräs” mellan palmerna för där skall köttdjur gå och beta. Palmerna beställs nu i helgen så som sätts nog i marken kommande vecka. Ska styra upp bilder när jag kommer ner.

over and Out
Men då måste ni väl anställa folk som tappar oljan?
Var på plantage för palmolja och där fick dom ju ha folk som skötte det, inget som skötte sig själv.
Är det så bra när du bor i Sverige hon huserar i Bangkok, och ni pratar på condo i Bangkok?
Hade det inte vart bättre odla nåt mer självgående?

Berralund

Forumvärd
Forumpersonal
Men då måste ni väl anställa folk som tappar oljan?
Var på plantage för palmolja och där fick dom ju ha folk som skötte det, inget som skötte sig själv.
Är det så bra när du bor i Sverige hon huserar i Bangkok, och ni pratar på condo i Bangkok?
Hade det inte vart bättre odla nåt mer självgående?
Frugan hans har kanske släktingar som kan ombesörja den saken för en rimlig peng? För en kalkyl bör man väl ha som tar hänsyn till detta. En nog så viktig detalj vad gäller eget företag.

Liknande trådar

Topp