Moralmorals tråd ang allt och inget

MoralMoral

Aktiv medlem
Någon utav er som flugit Premiumclass med Norweigan ??? Vet att det är bättre säten och lite sånt ? Kom gärna med kommentarer om
Ni har erfarenhet.

Joker

Forumveteran
Någon utav er som flugit Premiumclass med Norweigan ??? Vet att det är bättre säten och lite sånt ? Kom gärna med kommentarer om
Ni har erfarenhet.
Jag har gjort det en gång , flyger dem på tisdag nästa vecka, fick bjuda på en Premiumplats om jag ville denna gång som vanligt , men vet att de inte är värda 2-3000 extra . så flyger apklass , Inget mer premium för de slantarna

PanPan

Forumveteran
Jag hade 4,5t i Oslo igår.
Det var så tråkigt så jag funderade på om jag skulle gå hem.
Bara gå upp på Olearys eller vad det heter, ta ett par öl och en hamburgare, kolla lite internet och vips så har dom timmarna gått ;)
På flygplatser finns inga oskrivna dygnsregler heller, spelar ingen roll om kl är 06 eller 18, öl funkar dygnet runt på flygplatser dom är tidslösa ;)

andrejsdenruskige

Forumveteran
Bara gå upp på Olearys eller vad det heter, ta ett par öl och en hamburgare, kolla lite internet och vips så har dom timmarna gått ;)
På flygplatser finns inga oskrivna dygnsregler heller, spelar ingen roll om kl är 06 eller 18, öl funkar dygnet runt på flygplatser dom är tidslösa ;)
Jag satt i loungen och drack öl, så det problemet löstes fort.
Men det blev så tråkigt där efter en stund så jag gick till gaten och surade i en timme

Topp