Moralmorals tråd ang allt och inget

PanPan

Forumveteran
Du ger mig mycket i dina skriverier iallafall, jag gillar dina inlägg till 99%.
Och håller med @MoralMoral
Fast ibland till 1% då ni är de 4 som jäklas lite för jäklandes skull, oftast helt ok men 1% av inläggen kan det gå överstyr.
Själv med alla mina fylleinlägg på det så går jag väl 75% överstyr men försöker hålla mig undan personangrepp, fast sker ibland med.
Jag tillhör väl gruppen som nån skrev i annan tråd om någon annan, skriver utan att tänka igenom innan ;)

PanPan

Forumveteran
Håller med MoralMoral, hatar kyla och snö;)ok jag bor runt Blöteborg, så riktig vinter har ofta lyst med sin frånvaro.
Men dina bilder blir exotiska, med den vinter ni har där uppe. Till och med lite mysigt:)
Vet jag inte var han jobbar men västkusten av norge är allt annat en mysigt, golfströmmen gör att det som faller på marknivå är blask och fjällen i bakgrunden som har snön och gör dey fotovänligt.
Bott i Norge och reser dit periodvist.
Västkusten är det regnigaste jag vet.
Bergen säljs det tom parraply i myntapparater.

Micke.T

Forumvärd
Forumpersonal
Vet jag inte var han jobbar men västkusten av norge är allt annat en mysigt, golfströmmen gör att det som faller på marknivå är blask och fjällen i bakgrunden som har snön och gör dey fotovänligt.
Bott i Norge och reser dit periodvist.
Västkusten är det regnigaste jag vet.
Bergen säljs det tom parraply i myntapparater.
Va Norrlandsboy jag menade, Norges västkust är inte ett dugg bättre än vår;)

sss

Aktiv medlem
Japp snabba vändningar men som följare så kan du nog läsa mellan raderna och se vad som är på G även om du är ett litet svin.
Frågade precis din fru och enligt henne är det du som är ett svin. Ge nu fan i spriten för du bär upp den jävligt dåligt. Försökte vara trevlig i mitt första inlägg med tveksamt resultat så nu fick du mitt ärliga svar.

PanPan

Forumveteran
Frågade precis din fru och enligt henne är det du som är ett svin. Ge nu fan i spriten för du bär upp den jävligt dåligt. Försökte vara trevlig i mitt första inlägg med tveksamt resultat så nu fick du mitt ärliga svar.
Mmm du har aldrig försökt vara trevlig och efter nåt du inte vet så är ditt yttrande lika med noll.
Som jag skrev finns väl kärringar som trycker på och jag fick en spark i skallen för jag inte skickade 40.000 baht och jag blev så förbannad efter sparken så tryckte upp henne mot väggen och sa tur jag inte misshandlar kvinnor.
Vi skall nog gå skiljda vägar, vi har pratat om det i veckor nu hon får panik jag känner lättnad men jag måste ha barnen då hon inte klarar det.

Berralund

Forumvärd
Forumpersonal
Mmm du har aldrig försökt vara trevlig och efter nåt du inte vet så är ditt yttrande lika med noll.
Som jag skrev finns väl kärringar som trycker på och jag fick en spark i skallen för jag inte skickade 40.000 baht och jag blev så förbannad efter sparken så tryckte upp henne mot väggen och sa tur jag inte misshandlar kvinnor.
Vi skall nog gå skiljda vägar, vi har pratat om det i veckor nu hon får panik jag känner lättnad men jag måste ha barnen då hon inte klarar det.
Lugna nu ner dig, inte bra att skriva sådant öppet. Det finns tyvärr folk som njuter av andras olycka och försöker dra fördel av det. Eftersom jag vill hjälpa dig, hur konstigt det än verkar, stänger jag av dig 24 timmar så att du får tid till eftertanke. Hälsningar Berra!

Liknande trådar
Trådstartare Titel Forum Svar Datum
Audirs2 Thaisnacks Stockholms tråd. Övriga världen 37
U Thaisnacks Stockholms tråd. Övriga världen 5
Krister Alkohol i Thailand, en berusande tråd Ordet är fritt 60
Långeman Ormar i Thailand, en giftig tråd Allmänt thailandforum 541
P Värmebölja (en lättsam tråd) Isaan forum 40
A Dags att skapa ny tråd Jonas ... Ordet är fritt 3
A En ny tråd så blir det guld allt för att vinna Janne 5555 Allmänt thailandforum 52
A Tråd för medlemmarnas MC samt ev tilltänkta köp och råd Ordet är fritt 88
A Tråd för nyttiga saker i Thailand Allmänt thailandforum 11
Grannen Olsson Tävling: Vem blir sist att skriva i denna tråd? Ordet är fritt 1189
A Skål-tråd Ordet är fritt 10
Kycklingen DIN tråd där DU ställer och styr! Allmänt thailandforum 3
Berralund Att nämna någon annan medlem i en tråd Hjälp och tips samt förslag 6
A Just nu lyssnar ja på ... (Inga dåliga låtar tillåtna i denna tråd) Ordet är fritt 10
T Godnatt-tråd. Ordet är fritt 12
A En tråd utanför ämnet (OT) Ordet är fritt 23
A Skalmans tråd om folkmord i södra Thailand Allmänt thailandforum 2
R En skit tråd Ordet är fritt 11
Kycklingen Dagens Lunch/Middags tråd (thaimat och farangmat) Matprat (Thailändska köket) 9726
nmax Ang olyckorna med Boeing 737 MAX Funderingar och betraktelser 460
Olov Uppehållstillstånd: uppföljning ang väntetid Uppehållstillstånd och visum mm 4
A Tips mottages :) (om det mesta ang resa till Bangkok) Allmänt thailandforum 7
E Budda Munkar och Ang Pao . Thailändsk kultur och traditioner 11
B Domstol tar upp fall ang förbrytelser knutna till Thaksins barn Thailändska Nyheter 0
T Frågor ang. uppehållstillstånd för min tjej Uppehållstillstånd och visum mm 2
P Kontrakt ang leasing av mark i Thailand på 30+30+30 år är ogiltiga Allmänt thailandforum 8
Långeman Storstädning ang. solstolarns tillstånd i Phuket. Allmänt thailandforum 8
P Frågor ang giftemål/hemgift! Allmänt thailandforum 46
G Frågor mm ang CM Fototävlingarna Allmänt thailandforum 10
A Ang att vara gift eller inte! Allmänt thailandforum 3
A Ang. Uppehåll o arbetstillstånd Allmänt thailandforum 4
A Önskar lite info ang. vad man ska göra när UT är klart. Uppehållstillstånd och visum mm 8

Liknande trådar

Topp