Moralmorals tråd ang allt och inget

God Jul @MoralMoral önskar musfamiljen som byggt bo i min motor som resulterat i att jag har en rasad topp på min Volvo , inte säkert försäkringen täcker detta heller ...

Kamremen har hoppat och slagit sönder topplocket

Visa bilaga 101846

Hoppas det löser sig.

Råkat ut för möss i motorrummet med. Verkstadskillen skrämde upp mig rejält kring konsekvenser, så började flytta runt bilen mer så den inte stod parkerad för länge på samma ställe. De kan tydligen börja gnaga lite varstans och det svåraste kan vara felsökningen. Enligt den verkstadskillen var det inte helt ovanligt att man fick ge upp att fixa bilen helt efter ett omfattande musangrepp och bara skrota bilen...

MoralMoral

Aktiv medlem
Det går bra nu , måste iväg och ta ett nytt test ..

ECF94AFE-54DF-44F9-A677-29B27E8CAF02.png

Khuntan

Forumräv
Ett litet tips såhär i vintertider , en av Mina absolut favorit dokumentär , ta er tid att se denna...

Over and out

mvh MoralMoral

Med den där bakgrund musiken skulle även bitcoin framgång låta som tragiskt.
Det som slår mig när jag tittade på delar av det.
Låt berra och PanPan med flera beskriva sina liv med den bakgrunds musiken. Så är det ett större plåga.
För övrigt tack för länken men vad glad man är att kunna välja bort sådana program.

finnen

Aktiv medlem
Låt berra och PanPan med flera beskriva sina liv med den bakgrunds musiken. Så är det ett större plåga.
För övrigt tack för länken men vad glad man är att kunna välja bort sådana program.
Man ska inte kasta sten i glashus, undrar just vad de tycker om dina tragiska och ofta otrevliga inlägg. Gnällspik.

MoralMoral

Aktiv medlem

Tur att smaken är olika , musiken till denna dokumentär gör ju halva filmen enligt mig , men vad vet jag med min enkla bakgrund

Liknande trådar
Trådstartare Titel Forum Svar Datum
Audirs2 Thaisnacks Stockholms tråd. Övriga världen 37
U Thaisnacks Stockholms tråd. Övriga världen 5
Krister Alkohol i Thailand, en berusande tråd Ordet är fritt 60
Långeman Ormar i Thailand, en giftig tråd Allmänt thailandforum 541
P Värmebölja (en lättsam tråd) Isaan forum 40
A Dags att skapa ny tråd Jonas ... Ordet är fritt 3
A En ny tråd så blir det guld allt för att vinna Janne 5555 Allmänt thailandforum 52
A Tråd för medlemmarnas MC samt ev tilltänkta köp och råd Ordet är fritt 88
A Tråd för nyttiga saker i Thailand Allmänt thailandforum 11
Grannen Olsson Tävling: Vem blir sist att skriva i denna tråd? Ordet är fritt 1189
A Skål-tråd Ordet är fritt 10
Kycklingen DIN tråd där DU ställer och styr! Allmänt thailandforum 3
Berralund Att nämna någon annan medlem i en tråd Hjälp och tips samt förslag 6
A Just nu lyssnar ja på ... (Inga dåliga låtar tillåtna i denna tråd) Ordet är fritt 10
T Godnatt-tråd. Ordet är fritt 12
A En tråd utanför ämnet (OT) Ordet är fritt 23
A Skalmans tråd om folkmord i södra Thailand Allmänt thailandforum 2
R En skit tråd Ordet är fritt 11
Kycklingen Dagens Lunch/Middags tråd (thaimat och farangmat) Matprat (Thailändska köket) 9726
nmax Ang olyckorna med Boeing 737 MAX Funderingar och betraktelser 460
Olov Uppehållstillstånd: uppföljning ang väntetid Uppehållstillstånd och visum mm 4
A Tips mottages :) (om det mesta ang resa till Bangkok) Allmänt thailandforum 7
E Budda Munkar och Ang Pao . Thailändsk kultur och traditioner 11
B Domstol tar upp fall ang förbrytelser knutna till Thaksins barn Thailändska Nyheter 0
T Frågor ang. uppehållstillstånd för min tjej Uppehållstillstånd och visum mm 2
P Kontrakt ang leasing av mark i Thailand på 30+30+30 år är ogiltiga Allmänt thailandforum 8
Långeman Storstädning ang. solstolarns tillstånd i Phuket. Allmänt thailandforum 8
P Frågor ang giftemål/hemgift! Allmänt thailandforum 46
G Frågor mm ang CM Fototävlingarna Allmänt thailandforum 10
A Ang att vara gift eller inte! Allmänt thailandforum 3
A Ang. Uppehåll o arbetstillstånd Allmänt thailandforum 4
A Önskar lite info ang. vad man ska göra när UT är klart. Uppehållstillstånd och visum mm 8

Liknande trådar

Topp