Moralmorals tråd ang allt och inget

Samet

Forumräv
Sen på bollen...
Gardermoen har tre SAS lounger, Main Terminal, International och International Gold. Därtill finns OSL Premium Lounge för de med Amex eller om man reser med Tampongen, alternativt så köper man sig in för 350NOK

nmax

Forumveteran
Sen på bollen...
Gardermoen har tre SAS lounger, Main Terminal, International och International Gold. Därtill finns OSL Premium Lounge för de med Amex eller om man reser med Tampongen, alternativt så köper man sig in för 350NOK
Hur länge får man nyttja Loungen om man köper sig in?

Samet

Forumräv
Hur länge får man nyttja Loungen om man köper sig in?
Vanligtvis brukar loungeaccess via köp eller loungekort vara för 3 timmar. Men det kan variera på olika lounger. En del har att man bara får komma in max 3 timmar innan avgång.

Hur det är med just OSL-loungen vet jag inte då jag inte besökt den.

MoralMoral

Aktiv medlem
Det är verkligen LÅGSÄSONG här på Lanta men det spelar ingen roll, pilsner smakar gott iaf. Dock sjuk sliten nu efter 2 timmars sömn på flyget bara.

Imorgon ska till frugans familj lämna över lite medhandling från Sverige plus prata lite med svärmor ang manaoosligen. Fick pris på 100 st cementringsar idag med hemkörning och utplacering vi ska kolla med en annan oxå men tror på honom vi pratade med idag .

Återkommer

andrejsdenruskige

Forumveteran
Jo men ligger inte den på inrikes, längst ner så långt man kan komma från utrikesterminalen, vilket som går ju att nyttja.
Men dom är väldigt snåla på lounger där, inte en enda priority pass.
Dom har en riktigt bra inrikeslounge som inte ligger längst ner (den är borta)
Sedan har SAS en på utrikes, en guld och en biz. Det finns även en annan lounge där i närheten OSL-lounge. Hur det är med priority pass vet jag inte. SAS loungerna är helt ok. Inrikes är långt mycket bättre än de flesta inrikes lounger.

brt666

Aktiv medlem
Dom har en riktigt bra inrikeslounge som inte ligger längst ner (den är borta)
Sedan har SAS en på utrikes, en guld och en biz. Det finns även en annan lounge där i närheten OSL-lounge. Hur det är med priority pass vet jag inte. SAS loungerna är helt ok. Inrikes är långt mycket bättre än de flesta inrikes lounger.
Jo, filen och flingorna på Terminal 4 Arlanda är något alldeles extra!

Topp