Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Lite kul kuriosa.
Tjejen som dyker upp 2min in i låten Känner jag. Hon bor i Rom Klao. Och arbetar på något Arabiskt flygbolag(kommer inte ihåg vilket) i övrigt ganska hyffsad thaimusik
Jag är personligen inte alls förtjust i Thaimusik, men har full förståelse för dom som har det. Men i mina öron låter den mesta Thaimusiken helt ointressant. Men som sagt , det är jag det /Gazton
Ha ha, jag vet inte vad det kallas på Thai.
Men du vet sån där musik som dom spelar med en massa olika instrument och vackra välklädda Thailändskor dansar ibland på uppvisningar. Dom böjer på händer och fingrar i alla omöjliga vinklar.
Det kanske är traditionellt bara i Chiang Mai.
Finns massvis med thai musik på spotify och det kommer mer och mer hela tiden.
Jag tycker thaimusik är rätt skönt att lyssna på ibland det är avslappnade.
Fingerdans är väl det som kallas för isaan dans? Det kallar iaf damen det för.
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.