När åker ni till Thailand nästa gång

Nu på G iaf efter en natt på en parkbänk i Österike, skulle väl vart hemma nu och fick först lite argt/oroligt mess från frugan.
Sen smiley that's why I love u, little bit crazy man...

20240601_110125.jpg

Berra!!
Kommer Du ner i sommar?
Vore kul att träffas.
Vi bor ju ganska nära varandra.
Bor Ni i staden eller utanför?
IMG_1137.png

Berra!!
Kommer Du ner i sommar?
Vore kul att träffas.
Vi bor ju ganska nära varandra.
Bor Ni i staden eller utanför?
IMG_1137.png
Nej tyvärr inte i år heller. Frugan jobbar men fick en vecka ledigt så det blir Österrike då. Hon skall resa ner 4 veckor i oktober/november, då måste jag stanna hemma och ta hand om 11-åringen som går i skolan, femte klass. Men håller med, det hade varit kul men mitt andra namn är Lilla Fridolf.

Nej tyvärr inte i år heller. Frugan jobbar men fick en vecka ledigt så det blir Österrike då. Hon skall resa ner 4 veckor i oktober/november, då måste jag stanna hemma och ta hand om 11-åringen som går i skolan, femte klass. Men håller med, det hade varit kul men mitt andra namn är Lilla Fridolf.
Tyvvärr mr berralund tror jag aldrig blir igen, ni köpte huset men tappa intresset.

Tyvvärr mr berralund tror jag aldrig blir igen, ni köpte huset men tappa intresset.
Kan vara så men precis som du prioriterar jag skolan för sonen. Vill inte ta honom därifrån och tror knappast att skolan godkänner heller. Det är viktigare att teerak får träffa sina föräldrar och släkt än att jag nödvändigtvis måste resa ner. Prioriteringar kallas det visst. Jag känner dessutom en stor glädje av att få visa dom mitt älskade Österrike som jag har varit mycket i förr i tiden.

Kan vara så men precis som du prioriterar jag skolan för sonen. Vill inte ta honom därifrån och tror knappast att skolan godkänner heller. Det är viktigare att teerak får träffa sina föräldrar och släkt än att jag nödvändigtvis måste resa ner. Prioriteringar kallas det visst. Jag känner dessutom en stor glädje av att få visa dom mitt älskade Österrike som jag har varit mycket i förr i tiden.
Japp ungefär som här, jag tror blir jobbigt för äldste då han är i gymnasieålder men vi disskuterar, frugan vill fortsatt flytta till Sverige, jag vill bo här.
Nu har vi ju hus lite här och där, 3dje huset och 1 lägenhet men jag tänker på vad är bäst för barnen, inte säker på att Sverige är bäst idag.

Om du läste vad jag skrev så är det p g a sonens skolgång i femte klass som är prioriterad. Vi tar inte honom ur skolan en månad och får säkert inte tillstånd heller även om vi försöker. Lagbrytare är vi inte!
Det går väl att åka mellan att skolan slutar för terminen och innan nästa börjar igen.

Liknande trådar

A
Svar
0
Visningar
1 K
amydekthai
A
A
Svar
28
Visningar