När åker ni till Thailand nästa gång?

P

Per Olav

Gäst
Tänkte det vore kul att veta när man befinner sig i Thailand och i vilken region man skall upphålla sig.

Om sedan skulle få för sig att träffas i verkligheten så vore det ju en bonus kanske? ;D

Min nästa resa går 6e april och jag kommer att stanna i två veckor.
Denna gång kommer jag att upphålla mig i fruns by ungefär 15 mil ifrån Udon Thani hela tiden.

Har även planerat att åka ner 4 veckor i Juli månad samt 3 veckor i December, men datum och eventuella resmål är inte avgjorda ännu.

//Peo

T

Thaiken

Gäst
Åker troligtvis ner 6Juni och blir där en månad. Åker till BangKok först och sen blir det Chonburi eller Kata eller båda två. Hoppas sen åka ner i mitten på November och bli där i minst 3 månader. Mvh Kjelle

P

Per Olav

Gäst
"legolas " sa:
PEO. du e la för go....15 mil ifrån Udon Thani!!!!!! Åt vilket håll? Öster väster söder eller norr? Du betar av grymt många städer inom den rajongen... Du är ju haölvvägs på väg till Chaiyaphum ju!! ;) ;) ;)

legolas
Jo legoloas, men alla vill kanske inte skriva precis vart dom är av olika anledningar så jag tog det säkra för det osäkra som exempel.

Jag kommer att vara ungefär 15 mil nordöst om Udon Thani, platsen heter Ban nonsawan.

//Peo

Edit: stavfel.

Berralund

Forumvärd
Forumpersonal
"legolas " sa:
Jösses Udon Thani igen. Inte bara för Er 2 utan för många många fler som jag sett. Det verkar ju som om ni är rätt många utlänningar som antingen bor där eller åker ibland till Udon Thani.

Ni skulle ju lätt kunna ha en samlingspunkt eller nåt, och kunna träffas och ha kul ju. OK, kanske inte ni som bara kommer ner för semester då, ni ser väl tillräckligt med falanger hemma i Era falangländer, Men det verkar ändå bo rejält många falanger av olika nationaliteter där i Udon Thani..
Ja det är nerlusat med falanger när man är i Udon Thani. Går man på det stora shoppingcentrat där Robinson ligger så är det inte många steg man behöver ta för att råka på nästa falang. Men det är som du har skrivit tidigare lego, det är inte många som ens tittar på dig och ännu mindre hälsar. Tyvärr, och då tröttnar man ju själv till slut.

G

Gazton

Gäst
"Per Olav " sa:
Jo legoloas, men alla vill kanske inte skriva precis vart dom är av olika anledningar så jag tog det säkra för det osäkra som exempel.

Jag kommer att vara ungefär 15 mil nordöst om Udon Thani, platsen heter Ban nonsawan.

//Peo

Edit: stavfel.
Se vad katten drog in... En Norbagge.. Välkommen tillbaka

P

Per Olav

Gäst
"legolas " sa:
Inget pusskalas nu va?? Detta är alltså 2st matadorer som inte kan uttrycka känslor, så då får man ta till de ordval som man klarar av att uttrycka. Jag skall försöka att översätta detta sammelsurium av känslor som tydligen bubblat upp bland dessa 2 boysare:

Gazton; - "Titta vad roligt, det är min gamle gode vän Per-Olof som har kommit tillbaka, jag hoppas att han har saknat mig"!!!!!
Per-Olav; - " Tackar, tackar min käre gamle vän, long time no see", med detta så hoppas jag att vi skall få många roliga stunder tillsammans med öl och brännvin och dåliga kvinnor.".............................

Sån tur att man är översättare...
legolas
Jag skall översätta för frugan att du kallar henne för en dålig kvinna.. :D
Men då är ju risken stor för att hon tar med den stora kniven om vi får för oss att ta en sväng ner till Chayaphum (tror jag det var)...

//Peo

R

Rolf

Gäst
"Per Olav " sa:
Jag skall översätta för frugan att du kallar henne för en dålig kvinna.. :D
Men då är ju risken stor för att hon tar med den stora kniven om vi får för oss att ta en sväng ner till Chayaphum (tror jag det var)...

//Peo
Men Peo var hon inte lite förkyld :D

Liknande trådar

Topp