Det blir bara 1 månad denna gång, kommer hem den 26 dec, har jobb som väntar 2dagar efter att jag kommer hem, nu ska vi en sväng till dina hemtrakter uppe i norr
Jag får hoppas det gäller min tant me fan hon har ju inte börjat använda strumpor än när hon e ute
Hon e nog ute ett par timmar varje dag bara väntar på att hon ska börja att tycka det e kallt
Jag åker på Tisdag den 17e novemb, fy fn vad kallt det är här ,, bostaden är köpt och det var anledning till besöket i kylan ,, Brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr Kan ju för fn inte sova heller , jetlag i en vecka ............
Jag åker på Tisdag den 17e novemb, fy fn vad kallt det är här ,, bostaden är köpt och det var anledning till besöket i kylan ,, Brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr Kan ju för fn inte sova heller , jetlag i en vecka ............
Jag får hoppas det gäller min tant me fan hon har ju inte börjat använda strumpor än när hon e ute
Hon e nog ute ett par timmar varje dag bara väntar på att hon ska börja att tycka det e kallt
Stanna i Isaan ? jag åker upp med bussen på onsdag , på torsdag kör vi ner till huset i Pattis .. För att stanna där fram till slutet av januari eller februari ..
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.