När åker ni till Thailand nästa gång?

nmax

Forumveteran
Om inte annat finns det nog bra mycket mer att göra i Bkk än HH när det regnar.
Överlägset givetvis men det bästa med Bkk är när man åker därifrån.

Ärligt så kan jag Bkk väldigt dåligt, har pga vädret (varmt å fuktigt) aldrig gett stan nån chans.
Vi va där i måndags och fixade pass åt tjejen, hotell nära passtjofrässtället, fixa passet på morgonen och sen direkt hem igen.

PanPan

Forumveteran
Jodå jag ska ha sem men tar med den ifall vi vill stanna längre, köpte ombokningsbara biljetter ;)
Ena kollegan bodde på Bali ett halvår, men var ju iofs på Norskt sportgymnasium när han var 17 år men han tyckte det var kanon.
Han gillar att ligga i solen hela dagarna vid stranden, så kommer nog passa dig.
Själv hade jag nog fått krupp, bara för det finns strand och hav så tycker inte jag det är kul, jag behöver modern civilisation och storstad i min närhet.
Bo på en Ö med daglig sol och trista stränder är som byliv för mig.
Snyggt på foto och att besöka par dagar men inte längre.
Därför jag bor där jag bor, det är ett ställe att slå ner sina bopålar på, semester har man råd med.

Berralund

Forumvärd
Forumpersonal
Skulle åkt 5 nov, men har bokat om till sista veckan i okt, detta för att ena pojken har novemberlov första veckan i nov.
Vill inte störa skolgången allt för mycket ;)
Och du kommer iväg tidigare som grädde på moset. :) När en annan kommer iväg är ytterst osäkert, kanske nästa sommar.

Joker

Forumveteran
Själv åker jag den 5e november , men med tanke på trådskaparens ide om att träffa "Forumvänner" så blir det inte mycket av det , Bara "Nam Farang " samt N Max jag känner att jag har nåt gemensamt med ,resten kan kvitta 55 ;) , Pattaya är tveksamt att jag besöker denna gång , tänker ge HH en vecka ,tror det är tillräckligt mycket att göra där ,samt sen till Kho Samui nån vecka , sen blir det några dagar i BKK på slutet av femveckors tripen

Samet

Forumräv
Själv åker jag den 5e november , men med tanke på trådskaparens ide om att träffa "Forumvänner" så blir det inte mycket av det , Bara "Nam Farang " samt N Max jag känner att jag har nåt gemensamt med ,resten kan kvitta 55 ;) , Pattaya är tveksamt att jag besöker denna gång , tänker ge HH en vecka ,tror det är tillräckligt mycket att göra där ,samt sen till Kho Samui nån vecka , sen blir det några dagar i BKK på slutet av femveckors tripen
Känner de likadant?

Topp