PanPan
Forumveteran
Det är nog hon, jag känner inte igen, min fru skulle sagt till henne "you think to much, cha cha".Jaha, men det var ju lägligt då.
Nja dom skrev specifikt våning 4 eftersom jag envisades med att jag trodde att jag bivit upplockad vid port 5 en gång.
Jag får väl springa runt och kolla lite om han inte står utanför våning 4.
Den lilla Thailändska tjejen som ordnat det hela är väldigt hjälpsam, men allt blir väldigt upphetsat och tillkrånglat så fort något ska göras.
Är det ett Thailändskt drag, eller är det vi två som missförstår varandra?
En gång när jag var och semestrade i Patong så fick hon för sig att hon skulle sända mig en present.
Hon bor ju i närheten av Bangkok och det är väl billigare att sända ett litet paket till Patong än till Sverige så hon passade på.
Jättesnällt, men det höll på att knäcka mig helt.
Hon ringde några gånger per dag för att försäkra sig om att hon hade fått rätt hotellnamn.
Jag fick leta reda på telefonnumret till hotellet ett flertal gånger, och ta kort på min egen rumsdörr (!), adressen o.s.v. m.m.
Denna gången så har hon försett taxikillen med ett foto på mig, och kontaktat en väninna som tydligen jobbar på flygplatsen, och försett mig med en bild på taxibilen.
Där der väninnan ska tydligen hålla utsikt efter mig.
Är dom så där, eller är det bara denna Nui ?
Det är klart att man är tacksam, men det känns alltid som lite OwerKill