Nästan 500 utlänningar gripna i Isaan.

 
Att folk ska hålla truten när åsikten inte passar låter inte likt dig. Bättre kan du.

/ SatanG
Det är ju dem som vill att jag skall hålla truten , svarar bara med samma mynt , men bättre att ge fn i att svara alls , snart ingen som skriver alls här :)55
 
Fattar du inte att det ar inte latt att vara ny har pa forumet nar sadana som dig bara hugger och ger skit
Ojoj , så tråkigt då ,, ber sååå mycket om ursäkt ,, du kan få härja här med de övriga ett tag . Hoppas du trivs , skriv inget som inte passar alla , då får du ta skit . Bara så du vet :)Brukar periodvis bara läsa jag med ,, konstigt att det är lika mycket käbbel då med , trots att jag inte skriver :rolleyes:
 
Ojoj , så tråkigt då ,, ber sååå mycket om ursäkt ,, du kan få härja här med de övriga ett tag . Hoppas du trivs , skriv inget som inte passar alla , då får du ta skit . Bara så du vet :)Brukar periodvis bara läsa jag med ,, konstigt att det är lika mycket käbbel då med , trots att jag inte skriver :rolleyes:

Både du o jag gillar att käfta och vi tar det med ro så ta av dig offerkoftan nu ;-)

/ SatanG
 
Ojoj , så tråkigt då ,, ber sååå mycket om ursäkt ,, du kan få härja här med de övriga ett tag . Hoppas du trivs , skriv inget som inte passar alla , då får du ta skit . Bara så du vet :)Brukar periodvis bara läsa jag med ,, konstigt att det är lika mycket käbbel då med , trots att jag inte skriver :rolleyes:
Ahhh, haller du dig lungn sa vagar jag skriva utan att riskera pahopp.
 
Vi har traffat varandra och da hade du andra asikter om bade medlemmar och forumvardrar pa detta forumet.
Har väl inga direkt anledning till att klaga allmänt på forummedlemmarna , finns både och här , vi har olika åsikter , Inte alltid det faller i god jord att uttrycka sina åsikter , Och ja , jag vet vem du är du med, finns många trevliga här , men finns även de jag skulle undvika att träffa i verkliga livet ..Alla sorter så att säga , har du bara läst så vet du säkert att de finns flera läger här 555:):)Var lite aktiv och ventilera dina åsikter så skall du se
 
Och skall hängas ut på bild i media, förjävligt, först hängas ut på skampåle och sen landsförvisad.
Kanske Sverige har lite att lära av detta. Att offentliggöra kan nog bli lite hämnande i antalet som migrerar illegalt.
Så Förstår lite av att Thailändsk polis drar sådana här fall offentligt vilket kan få slappa individer att sköta sina visaförlängningar.
 
Kanske Sverige har lite att lära av detta. Att offentliggöra kan nog bli lite hämnande i antalet som migrerar illegalt.
Så Förstår lite av att Thailändsk polis drar sådana här fall offentligt vilket kan få slappa individer att sköta sina visaförlängningar.

Nu är det ju inte bara den här typen av fall utan varje fall som är möjligt att få in sin nuna i tidningen på.
Gissar att det delvis kan ha med Prayuts uttalande om att detta beteende skulle stoppas, lite politik alltså.

/ SatanG
 
 

Liknande trådar

 
Tillbaka
Topp