nedräkning

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
A

Anonym

Gäst
Jag upptäckte just att jag bara har 15 arbetstillfällen till innan vi ska ha semester igen och då styr kosan som vanligt till Thailand.
-Vad härligt det ska bli.

Har du någon resa på gång?

marianne

sitter här på jobbet. klockan är 0305. börjar känna mig ganska trött. Ömsom svettas man ömsom fryser man. Det är lugnt på avdelningen och jag kollar igenom vår schemapärm och ser då att nu har jag endast 11 arbetstillfällen kvar innan semestern. :thumbsup:
Det känns skööönt.
snart sitter man på planet igen och ser fram emot nya härliga äventyr i Thailand.

ha re gött
marianne

fem arbetsdagar kvar....

sista veckan brukar gå fort. Då är det så mycket som ska fixas. min dotters nya pass ska hämtas, kläder ska med får läggas åt sidan för att i god tid tvättas, viktiga papper kollas igenom, fixa skjuts till tåg eller flyg, fixa någon som vattnar och kollar till det här hemma, någon som kollar till båten och öser den om det blir mycket nederbörd, räkningar ska betalas osv...

det ska bli så kul och så skönt att ta dan som den kommer och bara njuta.

marianne

fick precis ett mail ifrån min thailändska vännina. det var längesedan och det var så kul.
nu vet hon när vi kommer och det är inte många dagar förrän vi ses igen.

marianne

nu är det inte många timmar kvar.

stressigt värre. allt måste fixas. vi får inte glömma något som är viktigt.
de som ska köra oss - kommer väl i tid? Det är bara ett måste.¨

Vad som inte får hända är att tåget är försenat så att vi missar planet. Då "dör jag". SJ är ju inte alltid så pålitliga. Hoppas vi har tagit till extra tid för sådana eventualiteter.

ha re gött
marianne

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Tillbaka
Topp