Nio förnamn på thailändska att tatuera in

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
A

Anonym

Gäst
Hej. Jag har varit medlem här ett tag, men inte alls speciellt aktiv. Däremot är det kul att läsa. I vinter bär det av till LOS igen, och kanske kanske kan en tatuering bli aktuell. Skriften är SÅ vacker! Men jag tror aldrig jag kommer att lyckas lära mig hantera den :confused:

Vi är ett gäng som åker, jag vet inte riktigt vilka av oss som vill göra tatueringar, men det vore ju kul att vara förberedd med en lista på allas namn. Kan någon hjälpa oss?

Susanne
Pär
Annethe
Michaela
Danielle (det är en tjej)
Cecilia
Amelie
Lucas
Vidar

""Suss-i-dus" " sa:
Hej. Jag har varit medlem här ett tag, men inte alls speciellt aktiv. Däremot är det kul att läsa. I vinter bär det av till LOS igen, och kanske kanske kan en tatuering bli aktuell. Skriften är SÅ vacker! Men jag tror aldrig jag kommer att lyckas lära mig hantera den :confused:

Vi är ett gäng som åker, jag vet inte riktigt vilka av oss som vill göra tatueringar, men det vore ju kul att vara förberedd med en lista på allas namn. Kan någon hjälpa oss?

Susanne
Pär
Annethe
Michaela
Danielle (det är en tjej)
Cecilia
Amelie
Lucas
Vidar
Hej, :wai:
Jag ska skriva dom en åt gången som jag tror dom låter på svenska :)

1.Susanne ซูซั้น

Tack för detta :wai: Jag förstår att det inte går att göra perfekta transkribtioner, ljuden stämmer inte riktigt. Men för mig är det inte hela världen, snarare ser jag en viss charm i det.

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Liknande trådar

Tillbaka
Topp