Nu är det gjort!!!!

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
A

Anonym

Gäst
Äntligen---Idag var vi och beställde vår resa, blir femte året nu som vi åker till Thailand och nu är det skitsamma att vädret här hemma är skit för nu har jag min Thailandsresa att se fram emot, det är bara 239 dagar kvar...... ;)
Blir Koh Lanta som för två årsedan, Southern Lanta som vi trivdes så bra på förra gången vi var där, ingen lyx men perfekt läge direkt på stranden och lagom avstånd in till Saladan. Vi åker med våra ungar 10 och 15 år och ett par vänner som ska utomlands för FÖRSTA gången, tänk så härligt för dom att få uppleva Thailand, de kommer inte vilja åka någon annanstans sedan, det vill iallafall inte jag. GUD VAD JAG LÄNGTAR, nu kommer jag räkna ner och boka av i almanackan varje dag!!!
here we come
ANTIGONE :wai: :thumbsup: :thumbsup: ;D

Låter kanon!!!. Själv så kunde jag inte vänta nå längre (var där i maj) utan gick till chefen och sa: nu drar jag i september igen och stannar där en månad med tanke på detta skitväder som förekommer just nu.
Och fick det beviljat!!!!
Dessutom ska ett par följa med som ALDRIG varit utomlands så det blir en upplevelse för dom utan dess like och jag tror precis som du säger att de inte vill resa någon annanstans. För vem vill inte le ? (land of smile)
Har dock bara 70dagar kvar men vem räknar ???

Gud vad härligt!!! Avundsjuk jag blir, vi har ingen möjlighet att åka annat än början på året då vi är tvungna att ta hänsyn till "familjeförsörjaren" som bara har möjlighet att vara ledig då.
Vem räknar frågar du ---JAG FÖRSTÅS!!! ;D
Antigone :wai:

Hej kom den 9 april åker den 3 aug igen för 3 veckor bara 31 dagar kvar :nod:

Usch Jag blir så jäkla sugen jag med...vart har du varit och var ska du nu?? (du har ingen plats i bagaget ;D)

Bangkok phuket bangsen efter kusten ner över nu skal jag till bangkok,phuket sedan ko sami sedan vet jag inte. tror du inte får plats i ryggsäcken men vi du knö ner dig där såär det ok

Ha, Ha,jag är ganska liten....så det ska nog gå :nod: skämt åsido, phuket och Koh Samui har vi varit i/på, Hoppas du får det bra, eller det vet jag att du får!!

Hej! Vi åker till Koh Lanta och Southern Lanta den 1 mars. Ser verkligen fram mot detta. Har aldrig varit där, men hoppas verkligen att det är så härligt alla säger.
Har 180 dagar kvar

Om du är ute efter sol och bad och AVKOPPLING så lovar jag att du blir nöjd. Som sagt Southern Lanta är långt ifrån lyx men helt ok. Vi ses väl inte för vi åker hem den 2 mars och då kommer ni nog ner antar jag. Ha det så skönt....vi har 166 dagar kvar nu..........
antigone :wai:

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Liknande trådar

Tillbaka
Topp