Nu har Suvarnabhumi öppnat

 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Flickvännen kommer åka hem i morgon från Suvarnabhumi- Ska bli intressant att höra vad hon tycker.
Har sett en hel del bilder och det ser mycket flådigt ut, på ett bra sätt. Don Muang kändes inte så spännande.

// G
 
I julas både landade & fög vi på/från Suvarnabhumi . Verkligen grymmt häftig & snygg är min personliga åsikt om det ^^ Men nu senare har jag hört stor klagomål på att det finns alldeles för lite toaletter , inget bra ju ;) Men det var iaf inget jag själv lade märke till ...
 
Hejsan "Thailand"! Min personliga åsikt så var jag ej imponerad av den nya flygplatsen. Borsett från diverse brister så tyckte jag det kändes instängt, grått och tråkigt där. Tyckte mycket mer om Don Muang. Don Muang är ju på väg att ta över lite trafik nu igen, på gott och ont får man väl säga. Lite jobbigt om man kommer med ett flyg och nästa flyg avgår från den andra flygplatsen vilken innebär busstransport där emellan.
 
Jag gillar den inte heller... grå, grå, grå! Och nästan utan sittplatser förutom inne vid gaterna.
 
Den är dock rätt snygg utifrån på kvällen, vad man nu som resenär har för egentlig glädje av det.. ;D Väldigt goda Chang har dom åxo fast som tidigare nämnts, även dåligt med toaletter. Högst olämplig kombination kan jag intyga! :nod:
 
Angående min åsikt så var det inuti jag menade, men som sagt Utifrån är den mycket vackrare. Desto finare blir det nog oxå när allt är grönt och vackert omkring flygplatsen.
 
Tyckte just det yttra va maffigare att visa för då släkten som aldrig flygit. Och typ nästan ens sätt ett så stort plan. På gamla ser man ju inte ens de parkerade planen. Det göra man ju på ingång till den nya. Så det va ju lite kul.
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
 

Liknande trådar

 
Tillbaka
Topp