Nu står man tydligen på en spärrlista

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Långeman

Forumveteran
Normalt publiceras inlägg omgående utan att innehållet först måste granskas. Det förekommer att ett enstaka inlägg bedöms kräva förhandsgranskning. Detta sker automatiskt, är fullt normalt och behöver inte betyda att medlemmen på något sätt gjort något fel. Medlemmar som tidigare inte bedömts följa forumregler/användaravtalet får periodvis eller permanent räkna med att förhandsgranskning av inlägg ofta eller alltid krävs.

Det där har ju tagits upp så många gånger att det sker med automatik när vissa ord används tex.
Och får fixas av moderator så dom öppnar inlägget och sen no problem, vet inte hur många gånger jag har fått inläggen granskade och inget att hänga upp sig på det får nog dom flesta tids nog.

"Jonas " sa:
Det där har ju tagits upp så många gånger att det sker med automatik när vissa ord används tex.
Och får fixas av moderator så dom öppnar inlägget och sen no problem, vet inte hur många gånger jag har fått inläggen granskade och inget att hänga upp sig på det får nog dom flesta tids nog.

Tack Jonas och GOD MORGON
Du vet hur man drar en slipsten

Precis så är det, vissa ord utlöser en blockering av inlägget. Blir man av någon anledning modererad får man ett meddelande om detta. I ditt fall Långeman - No problems! :)

Va inte orolig det gör jag me en del av mina inlägg kommer heller aldrig i tryck senast i går.försvann ett inlägg jag skrev

Tyvär.får.man i te va kritisk mot rhailand eller dom styrande där för då blir man moddad

Man får inte skriva elakt mot kungahuset, står klart och tydligt i reglerna. Pga det togs inlägget bort men du är inte moddad för det Micke.

I vissa fall anser jag reglerna vara helt.jävla fel det e ju ändå så att i thailand händer.inget utan kungens godkännande så därför jag skrev som ja skrev o det står ja för //

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Liknande trådar

A
Svar
2
Visningar
2 K
Anonym
A
A
Svar