Nybörjare

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
T

Thara

Gäst
Hejsan!
Jag är adopterad från Thailand och nu har jag mognat för att vilja lära mig mitt hemspråk. Kom till sv som 5 åring.

Tack på förhand!!

:wai:

Hej! Bra idé Thara!
Ett stort jobb har du framför dig men det är roligt! Här finns dessutom många som delar med sig av sina erfarenheter och som du säkert har sett så svaras på dom knepigaste frågor. Lycka till med studierna och glöm inte berätta här hur det går för dig :D

Hej

Superkul, jag är också adopterad från Thailand och håller på och lär mig thai också, kan läsa och skriva thai men pratar inte så tydligt. Vore kul och kanske chatta någon gång

Re: Hej

""SuperRookieBoy" " sa:
Superkul, jag är också adopterad från Thailand och håller på och lär mig thai också, kan läsa och skriva thai men pratar inte så tydligt. Vore kul och kanske chatta någon gång

:puke: om är verkligent mogna,varför inte resa till thailand. Du ska ser thailand i annan värld som du inte har sett. och du kan språk det är lätt för dig att känner igen folket där. Du ska ser hur thailändar leva, hur upplevt vi dig. Försök hittar en sällskap där, en br ide´ :wai:

Re: Hej

""yaso" " sa:
""SuperRookieBoy" " sa:

:puke: om är verkligent mogna,varför inte resa till thailand. Du ska ser thailand i annan värld som du inte har sett. och du kan språk det är lätt för dig att känner igen folket där. Du ska ser hur thailändar leva, hur upplevt vi dig. Försök hittar en sällskap där, en br ide´ :wai:

สวัสดีครับคุณYaso โทษทีครับ ผมอ่านแล้วไม่แน่ใจว่าเข้าใจข้อความคุณถูกครับ ขอให้คุณพิมพ์ข้อความเก่าเป็นภาษาไทยได้ไหมครับ

แซม

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Liknande trådar

D
Svar
18
Visningar
1 K
Anonym
A

Tillbaka