T
Thara
Gäst
Hejsan!
Jag är adopterad från Thailand och nu har jag mognat för att vilja lära mig mitt hemspråk. Kom till sv som 5 åring.
Tack på förhand!!

Jag är adopterad från Thailand och nu har jag mognat för att vilja lära mig mitt hemspråk. Kom till sv som 5 åring.
Tack på förhand!!

om är verkligent mogna,varför inte resa till thailand. Du ska ser thailand i annan värld som du inte har sett. och du kan språk det är lätt för dig att känner igen folket där. Du ska ser hur thailändar leva, hur upplevt vi dig. Försök hittar en sällskap där, en br ide´