Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Leo tycker jag är för dom i undre tonåren (alltså olagligt) U lite samma grej fast lite smygung.
Shang kan inte ungar förstå innan dom kommer över målbrottet om ens då.
Gottland! Jag ställde frågan till en vän som jobbade i Thailand 1975. Han sa ca 20 bath. Billigare på småställen, runt 15-18 bath. Lite mer på större ställen, 20-25 bath. Men som han sa det var innan turisterna kom till Thailand.
Stränderna var utan turister och inga hotell. Bara bambu hyddor.. Men öl var dyrt.. Samma som idag i Thailand..
Med tanke på deras kostnadsnivå i övrigt.. Tjänar man 300 bath om dagen är 60-80 bath för en pilsner dyrt..
Jag tyvärr alldeles för gott ... kan dock hålla med @magunnar har man inte druckit innan så luktar det inte så gott. Sen är det ju inte så bra för Beach 2017
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.