Översätt detta till thai

 

Pepsi

Forumveteran
Översätt till detta på thai... Ok? Och säg det 5 - 6 ggr i rad snabbt... på thai...
Mening: "Det ligger en liten våt, varm liten larv och sover på din varma kudde"
Ge mig svaret på det med så folk kan läsa inte på thai... ... Du kan gärna översätta det till Thai... mai pen rai... Men skriv det så folk kan läsa det...

Ingen har lyckats än.... Och fattat ett dugg....!!!! :p:p:p:p:p:xmas_smiley:

Pepsi
 
När jag , Lyco och Banglassi pratade skapades en ny tråd som heter Fyllesnack.. i mitt namn..
Vem på Thaisnack avgör vad som är rätt eller fel... Om någon är packad och skriver och jag svarar är det då jag som skall flyttas?
Idag ställde jag en språkfråga och någon skapade en ny tråd eftersom det inte passade...

jag kanske har missuppfattat något...

Kanske läge för att informera om regler på Thai snack så alla förstår vad som gäller här..

Vänliga hälsningar Pepsi
 
Det där kan inte ens min thailändska familj översätta......Nånting från google translate?
 
När jag , Lyco och Banglassi pratade skapades en ny tråd som heter Fyllesnack.. i mitt namn..
Vem på Thaisnack avgör vad som är rätt eller fel... Om någon är packad och skriver och jag svarar är det då jag som skall flyttas?
Idag ställde jag en språkfråga och någon skapade en ny tråd eftersom det inte passade...

jag kanske har missuppfattat något...

Kanske läge för att informera om regler på Thai snack så alla förstår vad som gäller här..

Vänliga hälsningar Pepsi
Det som avgör i vems namn det är, är det första inlägget som flyttas och då vem det är som skrev det inlägget så det är ingen person som avgör det utan inläggets författare i just det inlägget
 
Så om jag har frågor i en tråd jag skapat så är det forumvärden som avgör vad vilka frågor som får ställas på den tråden... ? :thumbsdown::thumbsdown::thumbsdown: :(
Ingen åsikts frihet .. utan censur ala nord Korea...

Kanske fel forum för mig om man inte får säga något utan bli censurerad...
VI PRATAR SPRÅK...!! Ingen PORR eller liknande...

Var jätte glad ha kontakt och snacka med Lyco , Banglassi om språk...
De två är väldigt begåvade inom Thai språket...

Men skall jag censureras sååå goodbyy...
Tråkigt men tar inget sådant..

Pepsi
 
Så om jag har frågor i en tråd jag skapat så är det forumvärden som avgör vad vilka frågor som får ställas på den tråden... ? :thumbsdown::thumbsdown::thumbsdown: :(
Ingen åsikts frihet .. utan censur ala nord Korea...

Kanske fel forum för mig om man inte får säga något utan bli censurerad...
VI PRATAR SPRÅK...!! Ingen PORR eller liknande...

Var jätte glad ha kontakt och snacka med Lyco , Banglassi om språk...
De två är väldigt begåvade inom Thai språket...

Men skall jag censureras sååå goodbyy...
Tråkigt men tar inget sådant..

Pepsi
Det har inte med det att göra, jag tyckte bara inte att den passade i tråden om: frågor om thai alfabetet då den inte hade någonting med det thailändska alfabetet att göra, det var därför jag flyttade den ;)
 
Översätt till detta på thai... Ok? Och säg det 5 - 6 ggr i rad snabbt... på thai...
Mening: "Det ligger en liten våt, varm liten larv och sover på din varma kudde"
Ge mig svaret på det med så folk kan läsa inte på thai... ... Du kan gärna översätta det till Thai... mai pen rai... Men skriv det så folk kan läsa det...

Ingen har lyckats än.... Och fattat ett dugg....!!!! :p:p:p:p:p:xmas_smiley:

Pepsi

hahaha..., ja nej Pepsi det är omöjligt för någon inte ens Thai skulle utifrån ditt "idiom" kunna skriva det på Thai om du inte vet hur det skall skrivas. Jag skulle kunna ge dig massor av idiom på Thai och du skulle aldrig kunna översätta det på begriplig svenska om du inte vet hur de skrivs för skulle vi översätta denna mening på Thai rent av, skulle det bli helt obegripligt, men har du det på Thai ar vi gärna emot det.

Speciellt idiom måste man veta hur de tolkas på Thai. Ta detta พกหินอย่าพกนุ่น min favorit skriven av Edgar Allan Poe en del påstår att det är Benjamin Franklin som myntade orden, Believe nothing of what you hear, and only half of what you see om du tittar på de individuella orden på Thai får du, Stoppa inte bomull i fickan, stoppa sten, kan du referera till egentliga betydelsen från Tha:)i?

Du kan också säga på detta sätt, samma innebörd ฟังหูไว้หู lyssna med örat, men behåll det i örat!

Tyvärr kan jag inte hjälpa dig med din fråga eller önskan;)
 
@Pepsi det handlar inte om att du fyllesnacka. Mer att jag o Lyco vAr på lyran. Och allt OT flytades för att håla topic vid liv utan våra bravader
 
Senast redigerad av en moderator:
O jag är där idag igen ^^

20150513_233510.jpg
 
Så om jag har frågor i en tråd jag skapat så är det forumvärden som avgör vad vilka frågor som får ställas på den tråden... ? :thumbsdown::thumbsdown::thumbsdown: :(
Ingen åsikts frihet .. utan censur ala nord Korea...

Kanske fel forum för mig om man inte får säga något utan bli censurerad...
VI PRATAR SPRÅK...!! Ingen PORR eller liknande...

Var jätte glad ha kontakt och snacka med Lyco , Banglassi om språk...
De två är väldigt begåvade inom Thai språket...

Men skall jag censureras sååå goodbyy...
Tråkigt men tar inget sådant..

Pepsi


Det är ingen som har censurerats här. Det finns väldigt klara generella regler här och dessa fastslår klart och tydligt att det skall råda en god stämning. Man behöver inte ta till kraftuttryck eller svordomar heller.

Ifrågasätter man en forumvärds beslut så skickar man lämpligen ett PM, kritik behöver inte framföras i trådarna. Även vi forumvärdar är människor och som sådana kan även vi göra fel. Men i detta fall kan jag inte se att något fel har begåtts.
 
Det finns väldigt klara generella regler

Den var väl inte speciellt "synonym" eller?

Men jag håller med, jag har missat detta, var hände detta eller är det som Banglassi sa att vi var på lyran för jag känner inte igen att någon har gjort något mot Pepsi så jag förstår inte vad han eller hon fått det ifrån, vem har sagt eller gjort vad? I vilken tråd var det?
 
Den var väl inte speciellt "synonym" eller?

Men jag håller med, jag har missat detta, var hände detta eller är det som Banglassi sa att vi var på lyran för jag känner inte igen att någon har gjort något mot Pepsi så jag förstår inte vad han eller hon fått det ifrån, vem har sagt eller gjort vad? I vilken tråd var det?
Det var jag som flyttade ett inlägg som jag inte tyckte hade med det thailändska alfabetet att göra då en person ville att vi skulle översätta det han skrev,
 
Lyco! Varken du eller Banglassi har gjort något mot mig ! :wai:
Ni är underbara båda två... Om någon är packad så bryr inte jag mig om det... Men når du och Banglassi var lite på lyran så fick jag det... andra här störde sig på det... inte jag... Sedan gör jag ett inlägg på min egen tråd och det flyttas med...
Bryr mig inte... Ingen avgör vad jag säger är rätt eller fel , om jag inte förolämpar någon eller är otrevlig mot någon...
Vi bor inte i ryssland... :p

Pepsi
 
Ursäkta men är det du Banglassi på fotona med gitarren?
Ser ut som en go raggae påg!!
Pepsi
 
 

Liknande trådar

L
Svar
1
Visningar
904
L
A
Svar
3
Visningar
2 K
A
A
Svar
1
Visningar
1 K
Anonym
A
A
Svar
3
Visningar
2 K
Anonym
A
 
Tillbaka
Topp