översättningar

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
A

Anonym

Gäst
Hjälp med översättningar tack. :thumbsup: 1. Jag åker till Thailand förmodlingen i April - maj. 2. Då ska vi ha kul och umgås. 3. Vad vill du att vi ska göra då ? Gå och shoppa ? festa? du får bestämma .. 4. jag stannar nog 2-3 veckor. 5. Hoppas du mår bra och är lycklig , ska bli så kul att träffas sötnos.. :wai:

Hjälp med översättningar tack. 1. Jag åker till Thailand förmodlingen i April - maj. Jaha... trevligt för dig då! :) 2. Då ska vi ha kul och umgås. Jaså! :paranoid: 3. Vad vill du att vi ska göra då ? Jag vet inte! Gå och shoppa ? Nää! festa? Näää! du får bestämma .. Jaha, tack då! 4. jag stannar nog 2-3 veckor. ok! 5. Hoppas du mår bra och är lycklig , Jotack! ska bli så kul att träffas sötnos.. Sötnos?! :eek: Iiisch! :puke:

""Anonymous" " sa:
""Glenn" " sa:
Hjälp med översättningar tack. :thumbsup: 1. Jag åker till Thailand förmodlingen i April - maj. 2. Då ska vi ha kul och umgås. 3. Vad vill du att vi ska göra då ? Gå och shoppa ? festa? du får bestämma .. 4. jag stannar nog 2-3 veckor. 5. Hoppas du mår bra och är lycklig , ska bli så kul att träffas sötnos.. :wai:
Varsågod... :wai:
1. Jag åker till Thailand förmodlingen i April - maj
ผมคิดว่าจะไปเที่ยวเมืองไทยระหว่างเดือนเมษายนถึงเดือนพฤษภาคม

2. Då ska vi ha kul och umgås
เมื่อถึงตอนนั้นเราจะได้ไปเที่ยวกันอย่างสนุกสนาน

3. Vad vill du att vi ska göra då ? Gå och shoppa ? festa? du får bestämma ..
แล้วเธอคิดว่าจะทำอะไรดี จะไปช๊อปปิ้งกันไหม? ไปงานเลี้ยงกันไหม? สุดแล้วแต่เธอก็แล้วกัน

4. jag stannar nog 2-3 veckor.
ผมติดว่าอาจจะอยู่เมืองไทยสักสองสามอาทิตย์

5. Hoppas du mår bra och är lycklig , ska bli så kul att träffas sötnos..
หวังว่าเธอคงจะสบายดีและมีความสุข ยินดีที่เราจะได้เจอกัน

Shaowpanyaa
Det var ju jag som översatte det ovanstående men jag glömde logga in! :D

mvh :wai:

Shaowpanyaa

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Tillbaka
Topp