Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature currently requires accessing the site using the built-in Safari browser.
Det är väl som Svenska pengar, verkar så när man går till ett bankkontor i Sverige, något som inte finnsBli rik på något som egentligen inte finns i verkligheten? Låter väl riskabelt för mig så jag avstår. Men lycka till!
Bli rik på något som egentligen inte finns i verkligheten? Låter väl riskabelt för mig så jag avstår. Men lycka till!
Kanske 530 dollarPengarna finns i verkligheten men i digital form. För 1 år sedan kostade en bitcoin 570 dollar. Idag kostar en bitcoin 4600 dollar. Om 3 år kostar en bitcoin.........?
Du kan ha helt rätt.Kanske 530 dollar
Jag satsar på lottoOm någon är riskvillig så tre tips från vänner. Har sett att ndra sajter har ockaå rekat dessa.
Braincool, Lauritz, Eniro. Kambi.
En del har rasat men finns chans. Men som sagt precis som fallet med Bitcoin kan det gå åt ndra hållet. Fast vi pratar om risk.
Kan säga att jag satsar inget inte ens på lotto Men det är jag och har slutat men följer ändå för sportens skull
Pengarna finns i verkligheten men i digital form. För 1 år sedan kostade en bitcoin 570 dollar. Idag kostar en bitcoin 4600 dollar. Om 3 år kostar en bitcoin.........?
Precis och socker på en annan tid. Även idag är mat rätt het marknad.
Precis och socker på en annan tid. Även idag är mat rätt het marknad.
Fast inget slår valutor, den absoluta största marknaden. Höll på många år och kan nog principerna än men så stressigt och vill man lyckas så måste man avsätta tid, mera än en heltid, för att studera trender och vad olika personer säger o s v. Mycket känslor som styr.
Hån känns onödigt.Jag tänkte mig köpa lite Bitcoin imorgon... (Idag är det försent)
Så ni som har får passa på att sälja...??
För nu sjunker dom garanterat... Hahahaha....
Hån känns onödigt.
Vem hånar jag..?? Mig själv absolut...Hån känns onödigt.
Jag satsar på lotto
Få aktier som stiger om börsen rasar...Om ni gillar säkra kort så kan ni köpa facebook-aktier. Det är enligt mig 99% chans att den aktien kommer stiga. Idag ligger aktien på 168 dollar. vänta ett par månader så kommer den ha gått upp några procent.
Svåraste när man ska handla aktier och annat är att försöka distansera sig från sina känslor.
Varför skulle Facebook stiga?[/QUOTE
Undrar detsamma, läste att ungdomar i USA lämnar F book i stora skaror, det talar om att det blir tvärtom. Kanske jag har missat något