Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Omröstning om Dr Thaksin vara eller inte vara efter den 3 Juli
Jag har trott personligen att han kommer tillbaks inom 2 månader, men röstade på att han inte kommer tillbaks pga vad min vän sa igår.
Men vem säger att han inte kan styra från där han är nu, han behöver ju inte göra det personligen, enkelt att göra det via systern.
Men jag hoppas min vän har rätt och får rätt-
Det lär nog dröja ett tag innan han sätter sin fot i Thailand, han är ju inte dum. Han vet att kommer han till Thailand så börja spekulationerna att fart på allvar om han styr sin Systers arbetet. Det vågar han inte riskera för han vet att då får Militären, de rika och Gulskjortorna vatten på sin kvarn och nya kravaller är att vänta.
Det är nånting som Thaksin familjen till varje pris vill undvika.
Betänk att han satt en hel mandats period plus lite till, och det är det inte många som gjort.
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.