Omröstning om Dr Thaksin vara eller inte vara efter den 3 Juli

• Trådstartare Trådstartare Rolf
  • Start datum Start datum

Kommer Dr Thaksin tillbaka till Thailand

• Ja han kommer

Röster: 9 56.3%
  • Nej han kommer inte

Röster: 2 12.5%
  • Jag skiter i vilket

Röster: 5 31.3%

• Totala väljare
    16

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
R

Rolf

Gäst
Efter att ha läst på ett flertal olika forum efter valet i Thailand, så vore det intressant att höra vad detta forum tror i frågan gällande Dr Thaksin

Jag har trott personligen att han kommer tillbaks inom 2 månader, men röstade på att han inte kommer tillbaks pga vad min vän sa igår.
Men vem säger att han inte kan styra från där han är nu, han behöver ju inte göra det personligen, enkelt att göra det via systern.
Men jag hoppas min vän har rätt och får rätt-

Är ej på läst om detta ,om han är bra eller ej,så det blev skiter i vilket.

Nu menar jag inte som politiker, för det kan vara svårt. Utan att återvända till Thailand som en sk. privatperson.

Då svarar jag absolut inte, och jag är inte insatt i det så jag kan inte svara för varför jag säger nej, bara kvinnlig intution.

"Kycklingen " sa:
Då svarar jag absolut inte, och jag är inte insatt i det så jag kan inte svara för varför jag säger nej, bara kvinnlig intution.

Tror inte han kommer då de röda inte har egen majoritet och de gula kommer att rösta emot eventuella förslag om immunitet.

Den ende som kan se till att Thaksin kommer hem är Kungen. Han är ju älskad av folket kommer han nu att göra som en majoriteten av folket vill.

Frugan är övertygad om att han återkommer ganska snart, så därför röstade jag Ja. Hon har kanske också kvinnlig intuition. ;)

Jag tror inte han kommer förrän efter nästa val, om de röde sköter sina kort rätt och blir omvalda, då tror jag det blir svårt att stoppa honom.

Det lär nog dröja ett tag innan han sätter sin fot i Thailand, han är ju inte dum. Han vet att kommer han till Thailand så börja spekulationerna att fart på allvar om han styr sin Systers arbetet. Det vågar han inte riskera för han vet att då får Militären, de rika och Gulskjortorna vatten på sin kvarn och nya kravaller är att vänta.
Det är nånting som Thaksin familjen till varje pris vill undvika.
Betänk att han satt en hel mandats period plus lite till, och det är det inte många som gjort.

"ledarn " sa:
Han kommer tillbaka..... Har gör upp med staten om vilket belopp han ska betala.. (Mindre än i dag)
Han har ju inte så jädrans mycket pengar kvar.Han har ju bara ca 700 till 900 miljoner kvar.
Tror du det räcker??

"ledarn " sa:
Han betalar med pengarna som är beslagtagna.... Inte öppnar han plånboken inte...
Jo men dom har han inte än. Förresten det är ju bara 400 milj.
Vore bättre han gav oss pengarna så kunde han få bo här och vi flyttade till Thailand :D

"Kycklingen " sa:
Jupp, rejält högre + att tjejens lön kommer att 3-dubblas. Men det är hon allt värld den lilla saken. ;D
Har man en så fin och sexie tatuering som du har då bör det vara 6-dubbelt

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Liknande trådar

A
Svar
0
Visningar
1 K
Anonym
A
G