OS 2021

PanPan

Forumveteran
Tjejerna är ju helt grymma, roligare än att se herrlaget, så frammåt dom är, 2-0 till Sverige nu.

PanPan

Forumveteran
Hade tidigare landslagsmålvakten på besök och bodde 2 veckor hos oss när vi bodde i Pratumnak.

Berralund

Forumvärd
Forumpersonal
I stort sett bojkottar jag OS med få undantag. Tyvärr förekommer alldeles för mycket doping och fusk och det blir alltmer sofistikerat. Så det är inte fair play längre. Damfotbollen är kanske ett undantag men individuella sporter, nej tack!

Kul att tjejerna pulvriserar USA!

PanPan

Forumveteran
I stort sett bojkottar jag OS med få undantag. Tyvärr förekommer alldeles för mycket doping och fusk och det blir alltmer sofistikerat. Så det är inte fair play längre. Damfotbollen är kanske ett undantag men individuella sporter, nej tack!

Kul att tjejerna pulvriserar USA!
Såg du matchen, så jävla bra dom spela.
USA har ju vunnit dom sista 4 VM och OS men Svenska tjejerna krossa dom, grym match, mycket aggressivare frammåt spel än herrarnas!

PanPan

Forumveteran
Tomma läktare, var ju först sagt att 10.000 skulle få komma in men pga ökat corona i Japan förbjöd dom publik.

PanPan

Forumveteran
Sen brukar väl Thailand göra bra ifrån sig på herrarnas boxning och taekwando.
Tyngdlyftningen verkar dom vara bannade från pga doping.

Krille

Forumvärd
Forumpersonal
Idrottsintresserad är väl bara förnamnet när det gäller mig. Hade tyvärr inte möjligheten att se tjejerna köra över USA, men detta laget har stora.chanser gå hela vägen. Sverige har många fantastiska atleter som säkert kommer leverera. En är ju Växjöbon Daniel S i diskus, han är stor, mötte honom på oxgrillen förra månaden, och sen har vi ju Perseus i gång, Sara S i simning mm, mm, mm. Sverige kommer göra ett bra OS, om det fullföljs.

Kentha

Aktiv medlem
Idrottsintresserad är väl bara förnamnet när det gäller mig. Hade tyvärr inte möjligheten att se tjejerna köra över USA, men detta laget har stora.chanser gå hela vägen. Sverige har många fantastiska atleter som säkert kommer leverera. En är ju Växjöbon Daniel S i diskus, han är stor, mötte honom på oxgrillen förra månaden, och sen har vi ju Perseus i gång, Sara S i simning mm, mm, mm. Sverige kommer göra ett bra OS, om det fullföljs.
Daniel Ståhl är väl från Järfälla, Viksjö!

Liknande trådar

Topp