Ovanligt mycket elefanter på vägarna vid Khao Yai.

Isan Lover

Forumveteran
Hej

Man varnar bilister i och runt Khao Yai nationalpark för elefanter på vägarna i området, grupper på mer än 25 elefanter har setts på eller nära vägarna i området, kanske ett fint utflyktsmål om man befinner sig i närheten, det måste vara en härlig syn att se så många elefanter på en gång i det fria.

Elephants-Khao-Yai-Nakhon-Ratchasima.jpg

NORTH
PRACHIN BURI: MOTORISTS WARNED OF WILD ELEPHANTS
By TN / October 24, 2018

PRACHIN BURI, Oct 24 (TNA) – Motorists are warned of wild elephants, roaming on a road, running through the Khao Yai National Park in Prachin Buri.
Head of Khao Yai National Park, Kanchit Srinoppawan said that a herd of more than 25 elephants was spotted on the road near the Noen Hom park entrance.
Full story: tnamcot.com

Mvh isan lover

Det är väl bara att lägga sej på tutan så flyttar eländet på sej!

Nej, jag vet att man inte ska gör så, jag bara skojade!

Det är väl bara att lägga sej på tutan så flyttar eländet på sej!

Nej, jag vet att man inte ska gör så, jag bara skojade!

Hej

Ingen bra idé har jag hört, då kan dom tydligen gå till attack, man ska köra åt sidan och stanna bilen tills dom har gått förbi, inte skrika åt dom eller tuta för då kan det gå riktigt illa.

Mvh isan lover

Hej

Ingen bra idé har jag hört, då kan dom tydligen gå till attack, man ska köra åt sidan och stanna bilen tills dom har gått förbi, inte skrika åt dom eller tuta för då kan det gå riktigt illa.

Mvh isan lover

Jag vet, därför skrev jag det längre ner "Nej, jag vet att man inte ska gör så, jag bara skojade!"

Liknande trådar

Tillbaka
Topp