G
Gari
Gäst
Hej! Nu var det dags för mig att få hit min thaitjej på ett UT ;d men har problem att hitta seriösa översättare av de thailändska dokumenten hon har... Eller kanske bara jag som är snål? Haha de hon varit inne på (väntar pgafarang och sånasaker brukar gå på mer) säger allt ifrån 5000-10000 baht för översättning av ett halvt A4 kan det stämma? Någon som vet någon översättnings byrå i Udon Thani eller Chonburi?
Och har en fråga till.. Gaaaah vilken vänte tid det är på UT nu! Någon som vet ungefärlig handläggning i Linköpings området såhär års? Någon som sökt iår?
Någon som vet om någon som kan hjälpa både min tjej och mig för en liten peng med alla papper osv man blir ju som ett frågetäcken själv av alla fråger :|
MVH
Charlie
LINGNOY
Och har en fråga till.. Gaaaah vilken vänte tid det är på UT nu! Någon som vet ungefärlig handläggning i Linköpings området såhär års? Någon som sökt iår?
Någon som vet om någon som kan hjälpa både min tjej och mig för en liten peng med alla papper osv man blir ju som ett frågetäcken själv av alla fråger :|
MVH
Charlie

LINGNOY