ÖVERSÄTTNINGS HJÄLP

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
A

Anonym

Gäst
1. JAG ÅKER TILL THAILAND 6 JUNI :cool: 2. VILL GÄRNA MÖTA DIG. 3. ;) KAN DU TA LEDIGT FRÅN JOBBET OCH FÖLJA MED MIG ? + EN ANNAN SAK JAG VILL HA HJÄLP MED, OM KÖP AV GULDKEDJA, VAD SKA MAN TÄNKA PÅ VID KÖÅ, SÅ MAN INTE BLIR LURAD..THAI-GULD ÄR VÄL ÖVER 20 KARAT ? PRIS? STÄMPLAR ? VET INGET OM DET SÅ SNÄLLA KOMPISAR HJÄLP MIG... :confused:

""Mange" " sa:
1. JAG ÅKER TILL THAILAND 6 JUNI :cool: 2. VILL GÄRNA MÖTA DIG. 3. ;) KAN DU TA LEDIGT FRÅN JOBBET OCH FÖLJA MED MIG ? + EN ANNAN SAK JAG VILL HA HJÄLP MED, OM KÖP AV GULDKEDJA, VAD SKA MAN TÄNKA PÅ VID KÖÅ, SÅ MAN INTE BLIR LURAD..THAI-GULD ÄR VÄL ÖVER 20 KARAT ? PRIS? STÄMPLAR ? VET INGET OM DET SÅ SNÄLLA KOMPISAR HJÄLP MIG... :confused:

Vänligen kontrollera din Caps-Lock-tangent eller tror du att vi har blivit döva och det är därför du skriker (stora bokstäver=skrika) på oss?

:confused:

Hej Mange,
Frågorna om guld kan jag inte hjälpa dig med. Däremot ska jag hjälpa dig med översättningen.
1. [size=18] ผมจะเดนทางไปประเทศไทย วันที่ 6 มิ.ย.
2. ผมอยากพบคุณ
3. คุณจะลางานไแกีบผมหน่อย ได้ไม่ครับ[/size]

Lycka till J-L

Hej det blev fel bokstav på ett ställe så jag tar om hela översättningen.

1. ผมจะเดนทางไปประเทศไทย วันที่ 6 มิ.ย.
2. ผมอยากพบคุณ
3. คุณจะลางานไแกีบผมหน่อย ได้ไม่ครับ

Dumma mig. Nu hade jag sånt bestyr med bokstavsstorleken så jag glömde ändra ordet. Den här översättningen är slutgiltig.

1. ผมจะเดนทางไปประเทศไทย วันที่ 6 มิ.ย.
2. ผมอยากพบคุณ
3. คุณจะลางานไปกีบผมหน่อย ได้ไม่ครับ

Tack Goski,
Jag använder svenskt tangenbord (har ett thai men för lat att byta emellan) och då kan det bli lite fel. Nu har jag märkt det som du säkert syftar på, så vi gör ett försök till.

1. ผมจะเดินทางไปประเทศไทย วันที่ 6 มิ.ย.
2. ผมอยากพบคุณ
3. คุณจะลางานไปกับผมหน่อย ได้ไหมครับ

Nu ska det väl vara riktigt, hoppas jag.

goldbutik

bara gå in i någorlunda stor guldbutik inget att oroa sig över ;)

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Liknande trådar

A
Svar
1
Visningar
1 K
Anonym
A
A
Svar