översättningshjälp

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
A

Anonym

Gäst
Hej alla !!! Vill tacka för en underbar sida, Nu skulle jag gärna ha lite hjälp av er som kan Thai .. 1 Jag tycker att du är en underbar tjej. 2. Du verkar att va en trevlig och härlig tjej. 3. Du är både söt,snygg. 4. Jag åker till Thailand i Maj eller juni då vore det jättekul att träffas och prata lite. 5. Hoppas du mår bra och är i god hälsa. 6. sköt om dig min favorit tjej på jorden..Hoppas att nån här kan översätta ? Tack på förhand... :wai:

Bengan eller någon annan duktig.

Hej alla !!! Vill tacka för en underbar sida, Nu skulle jag gärna ha lite hjälp av er som kan Thai .. 1 Jag tycker att du är en underbar tjej. 2. Du verkar att va en trevlig och härlig tjej. 3. Du är både söt,snygg. 4. Jag åker till Thailand i Maj eller juni då vore det jättekul att träffas och prata lite. 5. Hoppas du mår bra och är i god hälsa. 6. sköt om dig min favorit tjej på jorden..Hoppas att nån här kan översätta ? Tack på förhand...

""Glenn" " sa:
Hej alla !!! Vill tacka för en underbar sida, Nu skulle jag gärna ha lite hjälp av er som kan Thai .. 1 Jag tycker att du är en underbar tjej. 2. Du verkar att va en trevlig och härlig tjej. 3. Du är både söt,snygg. 4. Jag åker till Thailand i Maj eller juni då vore det jättekul att träffas och prata lite. 5. Hoppas du mår bra och är i god hälsa. 6. sköt om dig min favorit tjej på jorden..Hoppas att nån här kan översätta ? Tack på förhand... :wai:
Varsågod och lycka till... :wai:

1 Jag tycker att du är en underbar tjej=
ผมคิดว่าเธอเป็นผู้หญิงที่มหัศจรรย์

2. Du verkar att va en trevlig och härlig tjej=
เธอดูเหมือนผู้หญิงที่สวยและใจดี

3. Du är både söt,snygg=
เธอทั้งสวยและน่ารัก

4. Jag åker till Thailand i Maj eller juni då vore det jättekul att träffas och prata lite=
ในเดือนพฤษภาคม หรือไม่ก็เดือนมิถุนายนผมจะมาเที่ยวเมืองไทย อยากจะพบปะกัน

5. Hoppas du mår bra och är i god hälsa=
ผมหวังว่าเธอสบายดีและมีสุขภาพแข็งแรง

6. sköt om dig min favorit tjej på jorden=
รักษาตัวเองให้ดีนะ เธอเป็นผู้หญิงที่ผมโปรดปรานมากที่สุดในโลก

mvh
Shaowpanyaa

Re: Tack

""Glenn" " sa:
Tack Shaowpanyaa du är en ängel... :wai:
Ängeln Shaowpanyaa. :D
Tack för det nya epitetet :wai: ...Ja,jag är ju faktiskt så hemmastadd här Änglarnas Stad att jag t.o.m. har gjort Khrong Thep till min permanenta hemstad ... :)

กรุงเทพฯ= Khrong Thep=Änglarnas Stad=Bangkok :!:

Shaowpanyaa

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Tillbaka
Topp