På eget träningläger i Thailand

 
Glömde . Sämre råvaror i Thailand skämter du, sen äter du kosttillskott eller kanske andra medicament för
att bli biffig, herregud och dubbelhuva
Ja , det är klart sämre råvaror samt mer skit i både fisk och fågel i Thailand , vet du inte det så har du kanske inget huve att sätta dubbelhuvan på :):):) har du någon koll på ris ,fisk samt kyckling ,, utsäde , antibiotika i gris mm .. Det har du uppenbarligen inte ... Inte heller i Sverige har vi så djäkla bra koll på vad vi äter , men i jämförelse ,, dubbel huva :rolleyes:
 
Frugan nämner ofta detta som ett av de skäl hon gillar Sverige ,, bra fågel säger hon , jag vet att hon gillar mitt vildsvinskött som jag släpar hem, rådjur samt hare och fågel,, Vildsvinen kollar vi nog ,både beccerel samt trikiner är intressant att veta om när det gäller vilda grisar
 
Ja , det är klart sämre råvaror samt mer skit i både fisk och fågel i Thailand , vet du inte det så har du kanske inget huve att sätta dubbelhuvan på :):):) har du någon koll på ris ,fisk samt kyckling ,, utsäde , antibiotika i gris mm .. Det har du uppenbarligen inte ... Inte heller i Sverige har vi så djäkla bra koll på vad vi äter , men i jämförelse ,, dubbel huva :rolleyes:
Med all respekt Phonta men har du någon koll i Sverige, vem gör den kollen i så fall, berätta för mig. Annars tror inte att det är massa skit i råvaror i Thailand . Man skall ta reda på vad man äter om man sedan bor i Svedala eller Isaan. Folk bara tror i Sverige att det är bättre, vad gör det bättre?
Mina vänner som har höns och grisar där vi köper kött använder aldrig antibiotika. Allmänna fördömande är skit, inget fakta.
 
Med all respekt Phonta men har du någon koll i Sverige, vem gör den kollen i så fall, berätta för mig. Annars tror inte att det är massa skit i råvaror i Thailand . Man skall ta reda på vad man äter om man sedan bor i Svedala eller Isaan. Folk bara tror i Sverige att det är bättre, vad gör det bättre?
Mina vänner som har höns och grisar där vi köper kött använder aldrig antibiotika. Allmänna fördömande är skit, inget fakta.
Håller med dej i vår by och byar runt omkring är det noll antibiotika, ny slaktat och fin mat. Phonta har noll koll varken på att hålla kroppen i trim eller mat, mat menar jag Thailand
 
Med all respekt Phonta men har du någon koll i Sverige, vem gör den kollen i så fall, berätta för mig. Annars tror inte att det är massa skit i råvaror i Thailand . Man skall ta reda på vad man äter om man sedan bor i Svedala eller Isaan. Folk bara tror i Sverige att det är bättre, vad gör det bättre?
Mina vänner som har höns och grisar där vi köper kött använder aldrig antibiotika. Allmänna fördömande är skit, inget fakta.
Jo,detta har du klargjort tidigare , och det är säkert som du säger då detta med livsmedelsverkets arbete kraftigt har försämrats . men i Thailand har du noll koll , köper du maten från de större kedjorna så finns det viss koll , jag har en kille på BIG C som är chef för charken , han säger att det är skrämmande om man jämför med Europa , fisken skall vi inte tala om, fisk som lever /odlats i vatten som runnit genom fälten som i sin tur har fått en avsevärd dos av fertiliseringsmedel .. Kycklingar som äts i byarna , dessa går och pickar i sig allsköns skit från diken där folk låter vatten från tvätt maskiner osv rinna fritt ut i naturen .. ,, Nä, inte har vi koll i Sverige , men bra mycket bättre än i Thailand lär det vara med myndighetskontrollen ..men var och en får väl bli salig på sin tro :)
 
Håller med dej i vår by och byar runt omkring är det noll antibiotika, ny slaktat och fin mat. Phonta har noll koll varken på att hålla kroppen i trim eller mat, mat menar jag Thailand
5555555555555555555:):):) Och du mäter förstår jag , med din kunskap kan det ju inte vara svårt:) Dubbelhuvaa
 
Lustigt när det blir nära på personangrepp från en del trots att ingen riktat något mot dem. Ömma tår kanske, inte min mening att stampa på dem men till er som känner er träffade, knalla iväg till gymmet, ni kommer bli förvånade över hur mycket social kompetens det finns där av båda könen, mycket trevligt.
Precis min tanke när man läser dina inlägg, i försvarsställning direkt och hugger den att enda riktiga vägen till hälsa och framgång är via gym och proteintillskott.
Finns många som underhåller sin hälsa med promenader, cykling, golf eller kanske simning och är i bättre trim som pensionärer än de som är 20 år yngre.
Rätt mat och motion förlänger livet och vilken metod man väljer är individuellt.
Även hur man handskas med alkohol betyder mycket.

Jag tror många i fasta förhållanden inte bryr sig om hur unga tjejer glor på deras kroppar, men på singelmarknaden och de som byter ofta förstår jag att det är bra för både ego och ekonomi med en slim kropp.
 
Glömde . Sämre råvaror i Thailand skämter du, sen äter du kosttillskott eller kanske andra medicament för
att bli biffig, herregud och dubbelhuva
Det kallas kosttillskott och mediciner på gymen förstår du väl till och med hälsokost och vitaminer,
även i idrottens värld används samma begrepp när man åker det för doping till förklaring.
 
Precis min tanke när man läser dina inlägg, i försvarsställning direkt och hugger den att enda riktiga vägen till hälsa och framgång är via gym och proteintillskott.
Finns många som underhåller sin hälsa med promenader, cykling, golf eller kanske simning och är i bättre trim som pensionärer än de som är 20 år yngre.
Rätt mat och motion förlänger livet och vilken metod man väljer är individuellt.
Även hur man handskas med alkohol betyder mycket.

Jag tror många i fasta förhållanden inte bryr sig om hur unga tjejer glor på deras kroppar, men på singelmarknaden och de som byter ofta förstår jag att det är bra för både ego och ekonomi med en slim kropp.

Det kanske även är smart att hålla sig hyfsat snygg och manlig , så man slipper hamna på singelmarknaden ..... Även Thaidamer har ögon i skallen ...............Och ja, detta hur man hanterar alkohol har en mycket stor inverkan på kroppens funktioner och utseende :) men har man en stor fet isterbuk samt tuttar större än sin käring så skiter man nog helt i detta med både rätt kost och motion ;)
 
Det kanske även är smart att hålla sig hyfsat snygg och manlig , så man slipper hamna på singelmarknaden ..... Även Thaidamer har ögon i skallen ...............Och ja, detta hur man hanterar alkohol har en mycket stor inverkan på kroppens funktioner och utseende :) men har man en stor fet isterbuk samt tuttar större än sin käring så skiter man nog helt i detta med både rätt kost och motion ;)
En tjej som har mindre tuttar än mig faller bort direkt och det är ju de flesta thaitjejer 55555555
och de få gånger man får syn på snygging är det ju en katoy som regel :D
 
Otroligt intressant läsning där de flesta inläggen spär på många myter om Thailand. :D
 
Precis min tanke när man läser dina inlägg, i försvarsställning direkt och hugger den att enda riktiga vägen till hälsa och framgång är via gym och proteintillskott.
Finns många som underhåller sin hälsa med promenader, cykling, golf eller kanske simning och är i bättre trim som pensionärer än de som är 20 år yngre.
Rätt mat och motion förlänger livet och vilken metod man väljer är individuellt.
Även hur man handskas med alkohol betyder mycket.

Jag tror många i fasta förhållanden inte bryr sig om hur unga tjejer glor på deras kroppar, men på singelmarknaden och de som byter ofta förstår jag att det är bra för både ego och ekonomi med en slim kropp.
Rätt intressant för min bror är en gångare av rang. :cool:
Han berättade att hans träningsdos är sådär 15 mil i veckan. Han har jätrefin kropp, sager bara för att förstärka släktens hållning:p
73 år och ser ut som yngre :eek: .
Vad jag var ute efter att gör vad fan du vill bara du tränar. Jag föredrar aerob täning och då faller gym till andrahandsalternativ. Det är bra men det finns bättre metoder.
Min vilopuls är ca 50 och tendens i släkten är hög. Ha ha alltså gör vad du vill men glöm inte att träna inte bara pumpa på musklerna. Utseendet ger jag blanka fan på för unga tjejer står i kö om du viftar med en sedelbunt. Det är bara blyga killar som inte hittar en snygg tjej sa min mamma en gång :police:
 
 

Liknande trådar

 
Tillbaka
Topp