Pattaya paradise city updates.

Enligt någon ISO standard :laugh:för det kan ju kappats ha något med verkligheten att göra:laugh2:

Har bara badat en gång i havet i Jomtien. Jag gjorde misstaget att på fyllan sätta mig i en sk bananbåt och efter ett tag svängde båten och jag åkte av och hamnade på rygg i vattnet och sjönk som en gråsten. Mina glasögon försvann i havet på kuppen så jag fick ta mig tillbaka till Naklua nästan blind men det gick bra.

BTT

Om mindre än 3 veckor skall Pattaya Fireworks Festival gå av stapeln men jag kan inte hitta något festivalprogram?
Jag vet när spektaklet skall börja och när det skall sluta och att man i sista stund tvingas ta hänsyn till Drottningmoderns bortgång men var finns detaljerna och hålltiderna?
Brukat det vara så här att man ingenting får veta i förväg?

Om mindre än 3 veckor skall Pattaya Fireworks Festival gå av stapeln men jag kan inte hitta något festivalprogram?
Jag vet när spektaklet skall börja och när det skall sluta och att man i sista stund tvingas ta hänsyn till Drottningmoderns bortgång men var finns detaljerna och hålltiderna?

Får du reda på om din buss eller tåget kör innan utsatt tid??

BTT

Vad är det du måste veta, det startar 19:45 man sätter sig på stranden och ser på fyrverkerierna.
Är väl inte så mycket mer, beachroad är avstängd för trafik och är sevärt..
Det är jäkligt mycket folk.
Finns en tråd på forumet från tidigare firework festivaler.

Jag älskar Pattaya, var skulle man kunna hitta något sådant här

IMG20251108104628.webp

IMG20251107130906.webp

IMG20251107130855.webp

IMG20251105195647.webp

Liknande trådar

Tillbaka
Topp