Pattaya paradise city updates.

En öl efter en promenad,

Screenshot_2025-11-11-15-59-55-08_8ad6d90908ac114fc0161ff570a43277.webp

IMG20251111155937.webp

Kommer bli en jäkla diskussion om vem som skall betala vem 5555

Är nog inga problem. Farangerna brukar betala och inte tvärtom.

Dom enda gångerna jag fått något av en thaikvinna var när tjejerna på skolan betalade notan en gång när vi var ute och åt plus en gång när jag fikade med den välbeställda Tik på BigC. Då betalade hon.
I övrigt har man fått betala för varenda liten nudel som slunkit ner i halsen på damerna.

BTT

Är nog inga problem. Farangerna brukar betala och inte tvärtom.

Dom enda gångerna jag fått något av en thaikvinna var när tjejerna på skolan betalade notan en gång när vi var ute och åt plus en gång när jag fikade med den välbeställda Tik på BigC. Då betalade hon.
I övrigt har man fått betala för varenda liten nudel som slunkit ner i halsen på damerna.

BTT
Ditt problem! Jag har blivit bjuden på massor flera gånger men totalt leder Thailand det håller jag med om.

Normally I a am four to five hour before deprature.
Seems my normal time is early.m
Ja nu har ju jag till största del umgåtts med enbart bartjejer i Pattaya och som alla vet så bjuder dom tjejerna inte på någonting.

Det är möjligt att du blivit bjuden på något av bartjejer men jag tvivlar starkt på det.

BTT
Du känner knappt till en sak om Pattaya.
Inten ens rätt kan du göra om boende.
Pattaya är indelat i 3 zoner, pattatayanua, pattayaklang och patttayathai.
Naklua tillhör inte pattaya.
Samhället heter Banglamung och indelade Nuengpru.

Ja nu har ju jag till största del umgåtts med enbart bartjejer i Pattaya och som alla vet så bjuder dom tjejerna inte på någonting.

Det är möjligt att du blivit bjuden på något av bartjejer men jag tvivlar starkt på det.

BTT
Jag har blivit bjuden av bartjejer också. Jag är inget jävla unikum. När dom väl fattat att jag aldrig kommer bli deras kund så öppnar sig en annan värld. Med det sagt så har jag fortfarande bjudit mer än dem. Min ekonomi är något helt annat än deras. Hur många här är så blinda och korkade egentligen?
Plus och minus är väl inte så svårt?

Normally I a am four to five hour before deprature.
Seems my normal time is early.m

Du känner knappt till en sak om Pattaya.
Inten ens rätt kan du göra om boende.
Pattaya är indelat i 3 zoner, pattatayanua, pattayaklang och patttayathai.
Naklua tillhör inte pattaya.
Samhället heter Banglamung och indelade Nuengpru.

Ha Ha Ha!!

När jag var aktiv bargubbe så bodde jag inte i Naklua utan på hotel längs second road och Beach Road och i Center condo south Pattaya Road plus ett tag hos en tjej i south Pattaya. Vad jag vet så tillhör dessa gator Pattaya.

Jag vet att Naklua tillhör Banglamung. Jag har bland annat varit inlagd på Banglamung hospital.

BTT

Jag har blivit bjuden av bartjejer också. Jag är inget jävla unikum. När dom väl fattat att jag aldrig kommer bli deras kund så öppnar sig en annan värld. Med det sagt så har jag fortfarande bjudit mer än dem. Min ekonomi är något helt annat än deras. Hur många här är så blinda och korkade egentligen?

Så du menar att när tjejerna upptäcker att du inte vill bli kund börjar dom bjuda dig på dricka och mat? :)))))

BTT

Ha Ha Ha!!

När jag var aktiv bargubbe så bodde jag inte i Naklua utan på hotel längs second road och Beach Road och i Center condo south Pattaya Road plus ett tag hos en tjej i south Pattaya. Vad jag vet så tillhör dessa gator Pattaya.

Jag vet att Naklua tillhör Banglamung. Jag har bland annat varit inlagd på Banglamung hospital.

BTT
Jag skrev nog otydligt, skulle vara att kommunen heter Banglamung.
Pattaya och Jomtien tillhör den.
Den sträcker sig norr över till Takiantia där vi bodde och sydliga gränsen är efter Bangsaray.
Pattaya ligger mellan Sukhumvith-beachroad och Pattayanua-Pattayatai (vilket betyder Pattaya nord och Pattaya syd).

Jag skrev nog otydligt, skulle vara att kommunen heter Banglamung.
Pattaya och Jomtien tillhör den.
Den sträcker sig norr över till Takiantia där vi bodde och sydliga gränsen är efter Bangsaray.
Pattaya ligger mellan Sukhumvith-beachroad och Pattayanua-Pattayatai (vilket betyder Pattaya nord och Pattaya syd).

Inget man höll reda på under baråren på 90 talet.

Då var det viktigare att ta reda på var dom sötaste godingarna fanns i barerna runt 7an och 8an.

BTT

Hej

Jag har samma erfarenheter även om dom mestadels ligger 30 snart 40 år tillbaka i tiden, har nog blivit bjuden på mer än jag själv har haft möjlighet att bjuda tillbaka, har bott hemma hos fem bartjejer på mellan 17-25 år i deras lägenhet, dom tvättade mina kläder, vi turades om att köpa mat och käkade tillsammans, på ledig tid lärde dom mig Lao, jag har blivit bjuden på åtskilliga födelsedagskalas m.m hos bartjejer, festat med deras vänner, då både manliga och kvinnliga vänner, lånat deras moppar o.s.v, är fortfarande imponerad och överraskad över hur generösa, vänliga och ärliga dessa tjejer var och förmodligen till stor del är ännu trots det jobb dom har.

Mvh isan lover

Är du du på riktigt,vi pratar inte om vad hände för 40 år sedan,vi pratar om nu
Hej

Ja då kanske min lilla tillbakablick passade in här.

Men om vi skatala nutid så tycker jag inte att skillnaderna verksr vara så stora när jag i nutid besöker en bar i Pattaya heller, t.o.m många av konversationerna och skämten är samma.

Mvh isan lover

Hej

Jag har samma erfarenheter även om dom mestadels ligger 30 snart 40 år tillbaka i tiden, har nog blivit bjuden på mer än jag själv har haft möjlighet att bjuda tillbaka, har bott hemma hos fem bartjejer på mellan 17-25 år i deras lägenhet, dom tvättade mina kläder, vi turades om att köpa mat och käkade tillsammans, på ledig tid lärde dom mig Lao, jag har blivit bjuden på åtskilliga födelsedagskalas m.m hos bartjejer, festat med deras vänner, då både manliga och kvinnliga vänner, lånat deras moppar o.s.v, är fortfarande imponerad och överraskad över hur generösa, vänliga och ärliga dessa tjejer var och förmodligen till stor del är ännu trots det jobb dom har.

Mvh isan lover
Har samma erfarenhet.
När jag skiljde mig från exet tog jag bussen till Pattaya och bodde på hotell 1 vecka.
Drog på bar, betalade inget, kom upp och såg till så allt var ok och mat.

Har samma erfarenhet.
När jag skiljde mig från exet tog jag bussen till Pattaya och bodde på hotell 1 vecka.
Drog på bar, betalade inget, kom upp och såg till så allt var ok och mat.
Hej

Ja blir det en veckotur tur till havet nu i vinter så blir det Pattaya för vår del, det finns i princip allt och pojken trivs där, massor av restauranger, bra shopping och mycket att göra, frugan gillar Koh Larn där vi har bott några nätter ibland, sen är det ju nära till Suvan.

Mvh isan lover

Liknande trådar

Tillbaka
Topp