Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Hur många timmar är det köra den sträckan från dig?
Jag vet vägar och trafik är så olika. Jag tycker t.ex. jag bor nära åt Bangkok till trots min närhet till Kambodjagränsen, men för vissa tar det runt fyra timmar med bil.
Hur många timmar är det köra den sträckan från dig?
Jag vet vägar och trafik är så olika. Jag tycker t.ex. jag bor nära åt Bangkok till trots min närhet till Kambodjagränsen, men för vissa tar det runt fyra timmar med bil.
Kanonkäk men var inte och åt där så många gånger och åt då det låg lite avsides men i särklass de bästa julbordet jag ätit när jag varit i Pattaya.
Aree ska ha julbord i år också men vill att minst 25 personer anmäler sig.
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.