Razzia mot utlänningar, 66 arresterade.

 
Om det räknas som öppet organiserat sex med lesbiska shower helt öppet mitt i baren där besökarna kan delta med fingrar och tungor så finns det.
140 baht för en cola zero men det va det värt
Med öppet tänkte jag mer öppet att det skyltas att det föregår?
Jag är inte helt dum i huvudet jag vet även jag vad som försigår i Pattaya men jag är väl lite off på den biten så jag vet inte var hän det föregår.
 
I går stängd idag uppen
Thailand kan cencurera det dom vill om du har Thailändskt abonemang.
Det är inget svårt landet som äger nätet bestämmer också över tillgången.
Ett exempel youtube Scorpions wind of change gick inte att spela under hela tiden kuppen pågick och youtube bara resetades om du försökte.
 
Och varför wind of change kan man tänka?
Jag har inte hört det i Isan men av den mellersta och nordliga rödskjorte delen var det en låt alla kunde vissla till.
 
Thailand kan cencurera det dom vill om du har Thailändskt abonemang.
Det är inget svårt landet som äger nätet bestämmer också över tillgången.
Ett exempel youtube Scorpions wind of change gick inte att spela under hela tiden kuppen pågick och youtube bara resetades om du försökte.
Jo vist kan dom det, men inte i övriga värden.
 
Hej

Nya polis raider och den härbgången mot hotell i Pattaya.

Have you just woken up? Pattaya police and district office raid more illegal hotels
By Online Admin -
May 2, 2018


Pattaya station chief Pol Col Apichai Krobpetch along with tourist police and local officials raided a further 10 properties in Sai 2 and Sai 3 and Pratumnak Hill.
There had been reports that the premises were operating daily, weekly and monthly rents without licenses.

But jaded posters on Facebook asked if the authorities had just woken up – it was common knowledge, they said, that many hotels in Pattaya did not have a licence to operate.
“They were raided before but they are still open! How come?”
Both stories gave the excuse for the raids that such illegal establishments did not keep proper records of visitors making it possible that criminal elements could be using them as bases.

https://pattayaone.news/en/just-woken-pattaya-police-district-office-raid-illegal-hotels/

Mvh isan lover
 
Ett tillslag för några dagar sen mot olagliga hotell gav några napp.
Från Thaivisa.

The premises said to be operating illegally and the person arrested at each are as follows. At each arrest evidence in the form of bills, receipts and money was taken in.

1. Central Pattaya Residence on Sai 2. Mr Rajan Malhotra, 55, Indian, arrested.

2. E-Outfitting Boutique Hotel on Sai 2. Xue Dong, 31 arrested.

3. Boutique City Hotel. Chaiyan Mongkhonkulasat, 62, from Nonthaburi arrested.

4. Le Viman Resort. Patrice Guerry, 53, from France arrested.

5. Cocco Resort in South Pattaya. Sander Wolterring, 42, from Holland arrested.

6. Jomtien Thani Hotel on Jomtien Beach. Ms Sujinan Prangsurang, 49, arrested.

7. Atlantis Condo ( Building B )in Jomtien. Ms Daengkhamkhun, 47, arrested.

The arrest at number seven was the result of a sting with an officer posing as a client.
All those arrested were taken to Pattaya police station and charged with operating illegal hotels.
 
Hej

Ännu en polis razzia i Pattaya, den här gången mot en pub, där greps 72 personer som testades positivt för droger.

72 detained for drug use in Pattaya pub raid
CHON BURI: Seventy-two people, 17 of them under 20 years of age, were arrested in a raid on a pub in tambon Thung Kruat in Bang Lamung district early Sunday after testing positive for drugs.

https://www.bangkokpost.com/news/crime/1464446/72-rounded-up-in-pattaya-pub-raid

Mvh isan lover
 
Hej

Ännu en polis razzia i Pattaya, den här gången mot en pub, där greps 72 personer som testades positivt för droger.

72 detained for drug use in Pattaya pub raid
CHON BURI: Seventy-two people, 17 of them under 20 years of age, were arrested in a raid on a pub in tambon Thung Kruat in Bang Lamung district early Sunday after testing positive for drugs.

https://www.bangkokpost.com/news/crime/1464446/72-rounded-up-in-pattaya-pub-raid

Mvh isan lover

Kopplingen till tråden om utlänningar får du gärna förklara.
 
Kopplingen till tråden om utlänningar får du gärna förklara.

Hej

Den kan man ju förstås diskutera och jag övervägde faktiskt att starta en ny tråd, men jag tyckte att det var lite för svagt för en egen tråd, så jag lade in denna tråd.

Den enda kopplingen är väl egentligen polis razzior som ju tas upp i tråden, det verkar ju som om polisen har ökat sina insatser mot både olagligheter på hotell, i barer och sexhandel nu på senare tid.

Mvh isan lover
 
 

Liknande trådar

 
Tillbaka
Topp