Razzia mot utlänningar, 66 arresterade.

 
Med den här takten att fånga in några 10-tal i veckan så kommer det inte att fungera, visst kommer det att minska men samtidigt så fylls det på med ytterligare personer som inte har koll på visumreglerna...
 
Blir det sen krav på försäkring så har de mer att göra Ojoj , kolla kolla Farang , fickorna fulla med stålar
 
Den som söker han finner och fort kan det gå.
Vist finns det sex att få på en del gogobarer, framför alt på en del barer.
En // sug kan du säkert finna, men man kan ju inte gå på de kända barstråken.
Märkligt att du vet att det finns sex på Go go barerna , för att veta det måste du ju frågat , eller går du på hörsägen , Även om tjejerna går med kunder så måste man nog fråga dem om ev barfine samt priser ,, jag vet inte , jag har hört av andra , men efterssom jag själv aldrigt köpt sex på en GOGO (har varit på många ) så vet jag faktiskt inte om det defakto gör det . Men du tycks veta , Grattis !! Var det kostsamt , fick du nån kul efterräkning etc :):)55
 
Hej

Det finns väl i princip en politisk enighet om detta bland dom etablerade partierna, det är väl bara ett lite nyare parti som har en annan uppfattning, men här blir dom andra nog tvungna att tänka om.

Mvh isan lover
Om du tänker på typ totalstopp så är det nog riktigt. Däremot har ett annat parti sk. kristet parti, som jag inte heller stödjer uttryckt besinning och iaf kontroll av terrorism/islamism. Tanken är god, då de flesta etablerade partierna som du säger inte riktigt tänker i tankebanorna kontrollerad immigration.
 
De som polisen hämtar är troligtvis de som omsätter väldigt små summor. Antagligen svårt att betala för sig så varför skulle Thaisen bli upprörda?

Var ett dåligt skämt. Här i Sverige sätter sig folk på gatorna utanför Migrationsverket och försöker kapa flyg och annat för att stoppa utvisningar, även utvisningar av kriminella. Dessa personer omsätter iofs lite större summor, fast inte ur egen ficka.
 
Var ett dåligt skämt. Här i Sverige sätter sig folk på gatorna utanför Migrationsverket och försöker kapa flyg och annat för att stoppa utvisningar, även utvisningar av kriminella. Dessa personer omsätter iofs lite större summor, fast inte ur egen ficka.
Även hovrätten försökte stoppa en utvisning av en dömd kriminell. Nu har iof högsta domstolen godkänt titta på saken. Förhoppningsvis döms det till utvisning. Politiska dommar är inte riktigt ok.
 
Ja det är den jag menar. Tingsrätten dömde helt korrekt till utvisning. Hovrätten ändrar det av politiska skäl. Troligen överrepresentation av vänster och socialdemokrater i den rätten.
Håller tummarna för att besinning får råda.
Egentligen blir jag så trött på personer som har dåliga kunskaper om hur samhället fungerar.
 
 

Liknande trådar

 
Tillbaka
Topp