Red Bull arvingen går fri för att ha kört över och dödat en polis med sin Ferrari.

 
Ja. Du och han kan slösa bort extremt mycket syre i totalt ointressanta extremt långa diskussioner. Lika intressanta som skyttegravstriderna under fösta världskriget
Förbrukar mängder av resurser och lidande men ingen skillnad i ens millimeter efteråt kan ses......

Vi andra på forumet går trött iväg och gör något annat i livet medans ni två tjäbblar som två kärringar inlägg efter inlägg i någon slags kukmätartävling.....
Du är inte tvungen att läsa om du anser set är ointressant.
 
Har för mig att den här polisen levde själv utan fru o barn o inga föräldrar eller syskon som hade kontakt med honom. Va väl nån syster eller kusin eller nåt som såg $$$-tecken när dom såg detta på nyheterna
 
Har för mig att den här polisen levde själv utan fru o barn o inga föräldrar eller syskon som hade kontakt med honom. Va väl nån syster eller kusin eller nåt som såg $$$-tecken när dom såg detta på nyheterna
Nja, förtäljer historien om han skickade pengar till familjen? I så fall är det väl rimligt att de blev kompenserade. Att pengar betalas ut är NÄSTAN ett erkännande om skuld.
 
Men när man talar om antal glas så har det betydelse.
Om det rinner över så en del av alkoholen försvinner ja. Om inte är mängden alkohol lika och mängden vatten mer. Såvida man inte som du verkar vara inne på att man inte använder typ ölglas utan mindre glas, där mängden inte får plats på grund av isen.
Här dricker de till och med i decilitermått, så inte otänkbart.
 
Ja. Du och han kan slösa bort extremt mycket syre i totalt ointressanta extremt långa diskussioner. Lika intressanta som skyttegravstriderna under fösta världskriget
Förbrukar mängder av resurser och lidande men ingen skillnad i ens millimeter efteråt kan ses......

Vi andra på forumet går trött iväg och gör något annat i livet medans ni två tjäbblar som två kärringar inlägg efter inlägg i någon slags kukmätartävling.....
Du behöver inte läsa, det är helt fritt val. IL verkar iaf gilla för han hugger som en orm. :beer:
 
Du och IL verkar vara en rejäl ormgrop för ni slåss hela tiden om vem som hugger mest......

Tyvärr saknar det här forumet möjlighet att blocka bort trådar som ni två fullständigt tuggar sönder
Finns det inte en funktion för att ignorera eller blockera? Jag har aldrig sökt det, så vet inte närmare.
Någon som kan mer kan säkert tipsa.
Du har inte tänkt tanken att det kanske är tråkigt här om inte några är i luven på varandra då och då?
 
Finns det inte en funktion för att ignorera eller blockera? Jag har aldrig sökt det, så vet inte närmare.
Någon som kan mer kan säkert tipsa.
Du har inte tänkt tanken att det kanske är tråkigt här om inte några är i luven på varandra då och då?

Självklart, men när man varenda gång man loggar in hittar lång långa dueller mellan samma två individer i tråd efter tråd tröttnar man ganska snabbt......

Hört talas om uttrycket "Mata inte Trollet" ?
 
Självklart, men när man varenda gång man loggar in hittar lång långa dueller mellan samma två individer i tråd efter tråd tröttnar man ganska snabbt......

Hört talas om uttrycket "Mata inte Trollet" ?
Jodå jag har det och brukar inte göra det. IL är däremot svår låta bli kommentera i vissa fall.
Men, det är väl ändå inte så många trådar det handlar om? IL alkohol/trafik-tråd, Corona var det en hel del, men där skriver jag inte mycket numera då det tuggats samma sak lite väl länge.
Jag har förgäves försökt förmedla begreppet anständighet och saklighet i TrumpCovid-tråden till IL. Den andra Trumptråden lyckades IL få stängd.
Fler minns inte jag just nu.
I nuläget ser jag inte heller skäl att kommentar IL ytterligare, det mesta har blivit sagt, så du kan koppla av. Det blir lugnare framtid.
 
Jodå jag har det och brukar inte göra det. IL är däremot svår låta bli kommentera i vissa fall.
Men, det är väl ändå inte så många trådar det handlar om? IL alkohol/trafik-tråd, Corona var det en hel del, men där skriver jag inte mycket numera då det tuggats samma sak lite väl länge.
Jag har förgäves försökt förmedla begreppet anständighet och saklighet i TrumpCovid-tråden till IL. Den andra Trumptråden lyckades IL få stängd.
Fler minns inte jag just nu.
I nuläget ser jag inte heller skäl att kommentar IL ytterligare, det mesta har blivit sagt, så du kan koppla av. Det blir lugnare framtid.
Tror inte det. inte lätt att få en höger extrimist att sluta
 
Tror inte det. inte lätt att få en höger extrimist att sluta
Enligt skrän och våldsvänstern är alla som inte deltager i lögn, skrän och våld mot alla andra grupper som inte stödjer dem extrem höger.
Det finns tydligen inget annat här i världen för dem.
Anständighet, saklighet och demokratiska värderingar har tydligen ingen plats i deras ideologi. Mycket lätt val att inte välja deras sida.
 
Enligt skrän och våldsvänstern är alla som inte deltager i lögn, skrän och våld mot alla andra grupper som inte stödjer dem extrem höger.
Det finns tydligen inget annat här i världen för dem.
Anständighet, saklighet och demokratiska värderingar har tydligen ingen plats i deras ideologi. Mycket lätt val att inte välja deras sida.
Ja du och det står du för, du har väl ingen anständig het i kroppen.
Du har ju ingen som helst saklighet som kommer från dig själv, du hävdar ju alltid veten skapen, om den är falsk ëller inte ger du ju fan i så länge den stöder dina höger extrema åsikter
.
Demokratiska värderingar, ju du kan alt svänga dig med din förtryckande härskarteknik i dina noveller
 
Ja du och det står du för, du har väl ingen anständig het i kroppen.
Du har ju ingen som helst saklighet som kommer från dig själv, du hävdar ju alltid veten skapen, om den är falsk ëller inte ger du ju fan i så länge den stöder dina höger extrema åsikter
.
Demokratiska värderingar, ju du kan alt svänga dig med din förtryckande härskarteknik i dina noveller
Du är välkommen att när som helts visa att vetenskapen är fel, eller att jag tolkat den fel.
Jag pudlar gärna.
Dock räknas inte propaganda eller annan persons vilja som vetenskapligt.
Har jag haft fel och fått lära mig något annat är jag bara glad.
Väl mött, ha en trevlig fortsatt helg.
 
Du är välkommen att när som helts visa att vetenskapen är fel, eller att jag tolkat den fel.
Jag pudlar gärna.
Dock räknas inte propaganda eller annan persons vilja som vetenskapligt.
Har jag haft fel och fått lära mig något annat är jag bara glad.
Väl mött, ha en trevlig fortsatt helg.
På grund av dig och din härskarteknik, börjar detta forum att för mig bli ointresant,
Tycker mig se att andra tycker likadant. Folk skriver inte mycket längre i intressanta frågor, då får man ju på moppen av dig
Man vill bara spy åt dina noveller.
 
På grund av dig och din härskarteknik, börjar detta forum att för mig bli ointresant,
Tycker mig se att andra tycker likadant. Folk skriver inte mycket längre i intressanta frågor, då får man ju på moppen av dig
Man vill bara spy åt dina noveller.
Det är ditt val med åsikt.
Men en anmärkning.
Att man efter en post av någon visar att den personen har fel är inte härskarteknik. Härskarteknik är något helt annat.

Du själv tillhör kategorin som bläddrar genom trådar, hittar du någonting du inte gillar så spyr du ut personliga otidigheter istället för att ge dig in i sakfrågan.
Jag hoppas att jag själv aldrig gjort mig skyldig till något sådant.

Du får ha god fortsättning.
 
Det är ditt val med åsikt.
Men en anmärkning.
Att man efter en post av någon visar att den personen har fel är inte härskarteknik. Härskarteknik är något helt annat.

Du själv tillhör kategorin som bläddrar genom trådar, hittar du någonting du inte gillar så spyr du ut personliga otidigheter istället för att ge dig in i sakfrågan.
Jag hoppas att jag själv aldrig gjort mig skyldig till något sådant.

Du får ha god fortsättning.
Men det har du. Fake news, alternativ fakta och propaganda är allt du tillför forumet.
 
Det är ditt val med åsikt.
Men en anmärkning.
Att man efter en post av någon visar att den personen har fel är inte härskarteknik. Härskarteknik är något helt annat.

Du själv tillhör kategorin som bläddrar genom trådar, hittar du någonting du inte gillar så spyr du ut personliga otidigheter istället för att ge dig in i sakfrågan.
Jag hoppas att jag själv aldrig gjort mig skyldig till något sådant.

Du får ha god fortsättning.

Självkännedom är uppenbart inte din starka sida

Att du själv tycker du gör allt rätt och aldrig har fel är ganska uppenbart

Men det borde snart till och med du inse att du är ganska ensam om den uppfattningen med tanke på hur många som klagar på ditt beteende på forumet där du spammar sönder tråd efter tråd.......
 
 

Liknande trådar

A
Svar
33
Visningar
6 K
Gazton
G
A
Svar
3
Visningar
2 K
Shaowpanyaa
S
Svar
1
Visningar
2 K
Anonym
A
A
Svar
2
Visningar
2 K
Anonym
A
A
Svar
3
Visningar
2 K
Shaowpanyaa
S
A
Svar
1
Visningar
2 K
Anonym
A
A
Svar
2
Visningar
3 K
Anonym
A
 
Tillbaka
Topp