Red Bull arvingen går fri för att ha kört över och dödat en polis med sin Ferrari.

 
Självkännedom är uppenbart inte din starka sida

Att du själv tycker du gör allt rätt och aldrig har fel är ganska uppenbart

Men det borde snart till och med du inse att du är ganska ensam om den uppfattningen med tanke på hur många som klagar på ditt beteende på forumet där du spammar sönder tråd efter tråd.......
Tvärtom då de delar jag varit inblandad i med tiden steg för steg bevisats att det var så som jag sade. Jag anser att propaganda baserat på media inte är att räkna som jämbördig fakta med vetenskapliga studier.
Det jag mest känt motståndet handlat om är att man hellre velat tro media för att det gav en positivare bild som man gärna ville ha.
En del har till och med gått så långt att jag typ vanhedrar eller snackar skit om Sverige, vilket jag inte gjort.
 
Tvärtom då de delar jag varit inblandad i med tiden steg för steg bevisats att det var så som jag sade. Jag anser att propaganda baserat på media inte är att räkna som jämbördig fakta med vetenskapliga studier.
Det jag mest känt motståndet handlat om är att man hellre velat tro media för att det gav en positivare bild som man gärna ville ha.
En del har till och med gått så långt att jag typ vanhedrar eller snackar skit om Sverige, vilket jag inte gjort.

Budskapet gick uppenbart inte fram......

Inte oväntat kanske !
 
Tvärtom då de delar jag varit inblandad i med tiden steg för steg bevisats att det var så som jag sade. Jag anser att propaganda baserat på media inte är att räkna som jämbördig fakta med vetenskapliga studier.
Det jag mest känt motståndet handlat om är att man hellre velat tro media för att det gav en positivare bild som man gärna ville ha.
En del har till och med gått så långt att jag typo vanhedrar eller snackar skit om Sverige, vilket jag inte gjort.
Vilka vetenskapande fakta bekräftar ovanstående.
Ta nu på och läs på vad vetenskapen säger ang självinsikt.
Och när du ändå håller på kan du ju läsa ang härskarteknik, mycket att läsa men det gillar du ju.
Lycka till med studierna.
 
Budskapet gick uppenbart inte fram......

Inte oväntat kanske !
Ursäkta mig, man jag är inte en gruppmänniska som tycker vad gruppen tycker och gömmer mig i det. Jag har för många år levt med vetenskap som mitt arbete för att gå på sådana saker som att jag skall tycka så för att andra tycker det.
Jag är inte här för att hitta ryggdunkare för att jag tycker lika som andra.
Jag tycker om saklig argumentation oavsett vart den tar vägen, även om den är emot vad "alla andra tycker" eller emot mig.
Säger någon en sak och jag kan se att den är fel baserat på min kunskap, jag argumenterar emot att den är fel baserad på detta (och ger sakliga studier).
Jag får till svar att jag är dum , jag vet ingenting.
Det är ingen saklig argumentation, det är vad jag kallar intelligensbefriat skitsnack.
Som jag sagt många gånger nu, om jag har fel, visa det istället för att bete sig som ett barn genom att svara med glåpord istället.
Jag är glad för motstånd som kan visa vart jag har fel, för då lär jag mig något.
Att tycka som andra, är samma sak som att skicka hjärnan på pension och det är jag för ung för.
 
Ursäkta mig, man jag är inte en gruppmänniska som tycker vad gruppen tycker och gömmer mig i det. Jag har för många år levt med vetenskap som mitt arbete för att gå på sådana saker som att jag skall tycka så för att andra tycker det.
Jag är inte här för att hitta ryggdunkare för att jag tycker lika som andra.
Jag tycker om saklig argumentation oavsett vart den tar vägen, även om den är emot vad "alla andra tycker" eller emot mig.
Säger någon en sak och jag kan se att den är fel baserat på min kunskap, jag argumenterar emot att den är fel baserad på detta (och ger sakliga studier).
Jag får till svar att jag är dum , jag vet ingenting.
Det är ingen saklig argumentation, det är vad jag kallar intelligensbefriat skitsnack.
Som jag sagt många gånger nu, om jag har fel, visa det istället för att bete sig som ett barn genom att svara med glåpord istället.
Jag är glad för motstånd som kan visa vart jag har fel, för då lär jag mig något.
Att tycka som andra, är samma sak som att skicka hjärnan på pension och det är jag för ung för.
Du borde ta en frivillig karantär från forumet, under en sex månaders tid så att folk kan skriva här igen.

Ovanstående inlägg säger väl alt om dig, intelligence befriad var ordet.
Förmågan till själv insikt lyser klarare o klarare.
 
Du borde ta en frivillig karantär från forumet, under en sex månaders tid så att folk kan skriva här igen.

Ovanstående inlägg säger väl alt om dig, intelligence befriad var ordet.
Förmågan till själv insikt lyser klarare o klarare.
Jag är fullt medveten att du tycker att man skall tycka som alla andra.
Det är din åsikt, jag delar den inte.

Utöver det så avstår jag besvara fler påhopp i det här området och efterlyser saklighet. Det här är inte rätt forum.
 
Jag är fullt medveten att du tycker att man skall tycka som alla andra.
Det är din åsikt, jag delar den inte.

Utöver det så avstår jag besvara fler påhopp i det här området och efterlyser saklighet. Det här är inte rätt forum.

Nä, personliga påhopp ska du inte bara lämna. Att du fått upp pulsen på Tallviking är en bedrift, här syns det tydligt :)

/ SatanG
 
Nä, personliga påhopp ska du inte bara lämna. Att du fått upp pulsen på Tallviking är en bedrift, här syns det tydligt :)

/ SatanG
Det blir så mycket tjafs om det här fortsätter, så jag bryter här. Tallviking är ok, jag ser inget personligt påhopp i det han sade. Han sade vad han tycker, sakligt från sin sida sett. Det respekterar jag. Det behöver inte betyda att vi är överens och det vet han också.
Holmen däremot känner vi sedan länge, han gör det han alltid gör. Personliga påhopp, vilket man ser på de ordval han konstant använder. Det har väldigt sällan med sak att göra.
Det är inte fredag idag, stuva undan chipspåsen till nästa gång. Ingen mer underhållning här. ;)
 
Ja du och det står du för, du har väl ingen anständig het i kroppen.
Du har ju ingen som helst saklighet som kommer från dig själv, du hävdar ju alltid veten skapen, om den är falsk ëller inte ger du ju fan i så länge den stöder dina höger extrema åsikter
.
Demokratiska värderingar, ju du kan alt svänga dig med din förtryckande härskarteknik i dina noveller
Kanske dags att tagga ner lite och kolla stavningen i dina inlägg istället för att spy galla över professorn.
Har du inget rättstavningsprogram eller någon i din närhet att fråga?
 
Som jag ser det så är högern i övervikt här. Själv så är jag i vissa saker vänster medan andra nästan SD.
Det här var OT men måste ändå fram.
Själv är jag mitten med en dragning åt höger. Extremt långt från SD och mer en klart definierad motpol.
Men om man som extremvänstern definierar allt motstånd mot deras ideologi som extremhöger, då är det så i deras ögon. Nu är dock inte höger vänster skalan på det sättet.
 
Senast ändrad:
 

Liknande trådar

A
Svar
33
Visningar
6 K
Gazton
G
A
Svar
3
Visningar
2 K
Shaowpanyaa
S
Svar
1
Visningar
2 K
Anonym
A
A
Svar
2
Visningar
2 K
Anonym
A
A
Svar
3
Visningar
2 K
Shaowpanyaa
S
A
Svar
1
Visningar
2 K
Anonym
A
A
Svar
2
Visningar
3 K
Anonym
A
 
Tillbaka
Topp