Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Jag tycker det är roligt med historia och gamla ting Berralund . Vi är några stycken som delar det intresset,
och delar gärna med oss av det vi hittar.
Här är självaste Ronald Reagan .. Givmild när det gäller cigg
Det där kan faktiskt jag också hålla med om, jag älskar Retro och framförallt gamla journalfilmer från 1898 t ex ja ni vet, ja jag älskar nostalgi och gamla hundar hahaha.
Varför jag gör det är för, dåtiden är det som idag berikar oss alla, vi alla är en förlängning av dåtiden!
Många mödrar som fick slita med dessa hemmagjorda glassar gjorda av nästan outspädd saft. Ibland hann inte ens glassen frysa till ordentligt innan man var där i frysen och tog dom, med resultat att man bara fick pinnen i handen
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.