Relationer o vett o etikett

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
E

erik.vanska

Gäst
Att umgås med en Thai

Jag kan ju säga att så länge du är hövlig o respekterar dem så är det inga problem men så fort du förödmjukar dem så det är nog bäst att du åker hem om du har livet kärt. För det andra så se de oss faranger som fullkajor o det ge ju ingen respeckt hos dem. Samtidigt så dessa men som skaffar sig tjejer som är 20 till 30 år yngre än de så se tjejerna dem som en far o ett sett att komma från älendet. Sedan har jag sett att när de har fått sitt permanenta tillstånd så hejdå o hitta en nu man eller en älskare som kan orka :wai: tillfredställa deras behov. Det är ingen regel o kanske ett undantag men betänk först o agera sedan. Det finns två huvuden!!!!. De är inte dumma. De har bara en överlevnads instinkt o man kan inte "blame them".Det finns mycket socialt genemskap hos Thai tjeijerna som som är oslagbart jämfört med Svenska tjeijer. Att bry sig o ta hand om familjen o sin man det är oväderligt så länge du respekterar henne o sköter dig rent ekonomiskt mm :wai: :wai:

Detta inlägget tycker jag "låter" som reklam när man funderar på att köpa något :thumbsdown:

Ska jag köpa ett hus/bil så får man reda på för och nackdelar.

Mycket kallsinnigt och generaliserande. Det stämmer definitivt inte in på vårat förhållande i alla fall. Långt, långt därifrån.

Trådskaparens inlägg lät mer som om köper man en "sak" så glöm inte att tänka på det eller det.
Det kändes så kallt så man kan inte tro att han pratade om människor.

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Tillbaka
Topp