Kan inte plocka fram en favo eftersom jag aldrig flyger med samma så många gånger att jag kan utvärdera fullt ut. Så jag får välja övrigt.
Däremot har jag flugit 2 ggr med Thai, första gången kanon, andra skit. Turkish Airline, bra, bra service fina plan. Aeroflot, Tjeckoslovakia Airline, Interflug, Alitalia (stroppiga människor), Lot. Qatar, visst fina plan, bra service, hög standard men bara en massa fisande och snarkande araber, nja.
Nja, Thai första gången 2013 kanon med alla danskar, svenskar och thai, lite liv i luckan och så var det nyårsafton också så det spädde ju på gemytet. Bra för det var första gången jag flög direkt och nu så här när man blivit lite äldre var det skönt, har alltid annars gillat att mellanlanda, gillar att strosa omkring på flygplatser.
Nu senast i december Thai igen, men nä var ingen bra resa, började med att incheckningen drog ut på tiden och alla fick panik, till slut släppte de bara på folk och från den stunden var alla superstressade och det påverkade servicen, man bara stressade igenom allt, verkar som att de inte kunde hantera situationen som uppstod vid incheckningen.
Ja, jag har ingen direkt favorit utan brukar överväga komfort (mellanlanda eller inte) och pris.