Russland overtar Phuket

 
Russerne overtar Phuket , det er over 400.000 russere der nå og overtar alt , fra Taxi til frisörsalong , og fult av russiske barjenter , Og nå er dei begynt å fylla opp i Pattaya også .

P1160745.JPG


P1160749.JPG
 
Det er ikke alle russere som har penger til opphald i Thailand , derfor jobber dei i Thailand , og thaiene blir arbeidsledig

P1160753.JPG
 
Russerne overtar Phuket , det er over 400.000 russere der nå og overtar alt , fra Taxi til frisörsalong , og fult av russiske barjenter , Og nå er dei begynt å fylla opp i Pattaya også .

P1160745.JPG


P1160749.JPG
När var du i Pattaya sist, var väl i samma veva som BTT ;)
Märker inte av så överdrivet mycket mer ryssar i Pattaya, dom är ju här, bor många i condot, men känns inte som så överdrivet mycket fler än innan pandemin.
Verkar mer som dom fokuserar på Phuket, kanske beror på att Pattayapolisen gjorde ju mycket raider, slog igen ryska agencys m.m. som riktade sig mot ryssar, arresterade ryssar som bröt mot arbetstillstånds reglerna.
Det var innan pandemin men sitter kanske kvar i Minnet.
 
När var du i Pattaya sist, var väl i samma veva som BTT ;)
Märker inte av så överdrivet mycket mer ryssar i Pattaya, dom är ju här, bor många i condot, men känns inte som så överdrivet mycket fler än innan pandemin.
Verkar mer som dom fokuserar på Phuket, kanske beror på att Pattayapolisen gjorde ju mycket raider, slog igen ryska agencys m.m. som riktade sig mot ryssar, arresterade ryssar som bröt mot arbetstillstånds reglerna.
Det var innan pandemin men sitter kanske kvar i Minnet.
Russerne sprer seg når Polisen er etter dei ,Og Pattaya har fått rykte som mafia base for ryssarne , se vedlegg .

P1160757.JPG
 
Russerne som har råd til det , må söke om dyre eiendomseierskapsvisum kjent som " Elite Card " som tilater et langsiktig opphald for en familie for omtrent Kr 250.000
 
Helt ärligt, det enda jag märker av att det ska vara många ryssar i Phuket är att en del menyer är på ryska.
I övrigt märks dom knappt...
I alla fall inte där jag rör mig.

Finns andra nationaliteter som utmärker sig betydligt mer...
 
Engelsmän och amerikaner har jag många gånger upplevt som störande här nere.
Aldrig ryssar igentligen, dom har jag aldrig upplevt gjort något störande men stört mig på dom ändå pga man är hjärntvättad att man skall göra det som västerlänning ;)
 
Hej

Thousands of Russians and Ukrainians stranded in Thailand, including Phuket​

Published On
Wednesday, March 29, 2023 17:39


Screenshot-2023-03-29-at-17.36.24.png


While many Russians have been investing in villas and homes in Thailand, there are also thousands of Russians and Ukrainians who are stranded in the country due to the ongoing war following the invasion of Russian troops into Ukraine.


Mvh isan lover
 
Hej

Thousands of Russians and Ukrainians stranded in Thailand, including Phuket​

Published On
Wednesday, March 29, 2023 17:39


Screenshot-2023-03-29-at-17.36.24.png


While many Russians have been investing in villas and homes in Thailand, there are also thousands of Russians and Ukrainians who are stranded in the country due to the ongoing war following the invasion of Russian troops into Ukraine.


Mvh isan lover
Det var iof långt över ett halvår sedan.

Har de inte kommit hem ännu?
 
Hej

Thousands of Russians and Ukrainians stranded in Thailand, including Phuket​

Published On
Wednesday, March 29, 2023 17:39


Screenshot-2023-03-29-at-17.36.24.png


While many Russians have been investing in villas and homes in Thailand, there are also thousands of Russians and Ukrainians who are stranded in the country due to the ongoing war following the invasion of Russian troops into Ukraine.


Mvh isan lover
Är dom fortfarande strandade efter 8 månader?
 
 

Liknande trådar

A
Svar
23
Visningar
2 K
Anonym
A
H
Svar
25
Visningar
11 K
Dmusen
D
A
Svar
5
Visningar
3 K
Dmusen
D
J
Svar
0
Visningar
903
Johann Bergstrand
J
 
Tillbaka
Topp