sail away with me

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
A

Anonym

Gäst
sitter o lyssnar på david gray o ....sail away with me

första gången jag hörde den satt jag i en bar på koh lanta o drack chang. det var sen kväll o jag satt alldeles vid havet o tittade upp emot en stjärnklar himmel. man tände rislampor som fick följa med vinden ut mot havet o upp mot himlen.
helt underbart, vilken känsla, så befriande ....frihet, frihet, frihet...
inte klokt o man önskade inne i sitt hjärta att tiden skulle stå stilla där i paradiset...
jag undrade vem det var som spelade o jag hörde den gång på gång o samma känsla varje gång.
hemma i sverige hörde jag den långt efter på scandic crown i göteborg när vi satt o tog en öl i baren o jag blev alldeles perplex...
som tur var fick jag då reda på vem det var o naturligtvis var jag tvungen att skaffa den....

tänk att en skiva kan få en att uppleva så fantastiska känslor om o om igen...

likadant är det med do do do ter tam

undra vad det blir denna resa.....

har du oxå ngn speciell låt som du hört i thailand som kan ge dig denna underbara känsla...
GUD VAD JAG LÄNGTAR TILLBAKA..... :nod:

o tack för att jag får möjligheten...

marianne

Marianne>varför skrev du detta ? Nu längtar jag ännu mer tills jag får komma till Thailand igen.Riktigt kände hur det är att sitta på en restaurang precis vid havet med min sambo och äta god thaimat och dricka en kall öl.F****N Vad jag längtar....

DRICKER DEN KALLA ÖLEN GÖR JAG VARJE DAG MEN INTE VID HAVET UTAN VID POLEN HEMMA I TRÄDGÅRDEN JUST NU 31 GRADER VARMT

inte helt fel det heller....

den kalla ölen är god men det är känslan som jag kan förnimma i den speciella atmosfären tillsammans med ölen som gör att jag gillar läget o bara längtar ner igen...

undrar vad för låt man kommer fastna för nu när man är nere??

en låt som närsomhelst man hör den kan locka fram den där speciellt härliga känslan man får när man mår som bäst o det känns som om man är i paradiset...

marianne

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Tillbaka
Topp