Sak Yant tatuering i Sverige (Göteborg 16-17 sept)

A

Anonym

Gäst
Hej,

har fått besök av Ajarn Ohr som kommer att göra sak yant tatoos i vår studio nu 16 - 17 september.
Vill du med ha en sak yant tatuering kan du ringa oss på 079 3340400, då vi fortfarande har några tider kvar.
sakyanttattoo.jpg

Mvh Carl

@Calle Gaddare.

Yak Sant, ska inte göras i sverige, utan i Thailand och av en luang phoo.
Och det finns bara en luang phoo som har rätten att utföra dessa yak sant i Thailand.
Om du inte är Buddhist(el. har tanke sättet)så råder jag dig att tänka om, för mig är detta det korrekta sättet.
Har lämnat det kristna tanken och tagit emot och insupit den filosofiska tanken som gäller för Buddhismen.

Det borde du också göra...

Hej,
har fått besök av Ajarn Ohr som kommer att göra sak yant tatoos i vår studio nu 16 - 17 september. Vill du med ha en sak yant tatuering kan du ringa oss på 079 3340400, då vi fortfarande har några tider kvar.
sakyanttattoo.jpg

Mvh Carl

Bilden du, har lagt upp.
Visar en novis, inte en munk i orangea kläder, den"Yak Sant" du erbjuder kommer inte hålla i Thailändsk(buddhistisk)tankesätt.

Lägg gärna upp korrekt information, inte falsk.

Jag väntar fortfarande på att få min"yak sant", kommer nog ta ett litet tag till innan jag har den"av rätt, luang phoo i Thailand...

Bilden du, har lagt upp.
Visar en novis, inte en munk i orangea kläder, den"Yak Sant" du erbjuder kommer inte hålla i Thailändsk(buddhistisk)tankesätt.

Lägg gärna upp korrekt information, inte falsk.

Jag väntar fortfarande på att få min"yak sant", kommer nog ta ett litet tag till innan jag har den"av rätt, luang phoo i Thailand...

Antingen så tror du på Buddhismems märkliga läror eller så gör du det inte; om snubben har orangea kläder eller inte kan omöjligt spela någon roll.

Kommer "inte hålla"; pinsamt att bygga sin tro på vad några obildade bönder förväntas tro.

Antingen så tror du på Buddhismems märkliga läror eller så gör du det inte; om snubben har orangea kläder eller inte kan omöjligt spela någon roll.

Kommer "inte hålla"; pinsamt att bygga sin tro på vad några obildade bönder förväntas tro.

@Atom, så du säger att min fru ljuger för mig, pssst! Hon är ingen bonde och vi har eget företag tillsammans i LOS och innan jag och hon träffades, så jobbade hon på andra firmor inom AC-Branschen.

So bite my dust!!

Senast ändrad:
@Atom, så du säger att min fru ljuger för mig, pssst! Hon är ingen bonde och vi har eget företag tillsammans i LOS och innan jag och hon träffades, så jobbade hon på andra firmor inom AC-Branschen.

So bite my dust!! Asshole

Jag har ingen aning om vad du försöker säga; din bristande förmåga i svenska språket står förmodligen i relation till din oförmåga att relatera till religiösa spörsmål.

Jag tänker inte kalla sig "asshole", assholes har ett värde du förmodligen aldrig varit i närheten av. Sätt på kapsylen och gå och lägg dig.

Jag har ingen aning om vad du försöker säga; din bristande förmåga i svenska språket står förmodligen i relation till din oförmåga att relatera till religiösa spörsmål.

Jag tänker inte kalla sig "asshole", assholes har ett värde du förmodligen aldrig varit i närheten av. Sätt på kapsylen och gå och lägg dig.

Ber om ursäkt för ordkombination, den har raderats och under förhoppning accepterats till det bättre...
Elak är jag, men inte så elak!!
:) :) ;)

Liknande trådar

A
Svar
7
Visningar
2 K
Anonymius
A
A
Svar